Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
Asukoht | esisild vasakul |
Kõrgus (mm) | 67 |
Välisläbimõõt [mm] | 42 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Siseläbimõõt [mm] | 12 |
Laagritüüp | Kumm-metall tüüpi puks |
VAUXHALL | 13 260 666 |
---|---|
FIAT | 518 92 271 |
VAUXHALL | 55 703 232 |
FIAT | 520 49 871* |
FIAT | 520 49 873* |
OPEL | 51 892 271 |
VAUXHALL | 51 892 271 |
CITROEN | 3520.W3 |
PEUGEOT | 3520.W3 |
FIAT | 51783057 |
CITROEN | 3521.S6 |
PEUGEOT | 3521.S6 |
FIAT | 51783056 |
OPEL | 352947 |
OPEL | 3523.80 |
OPEL | 352516 |
OPEL | 352538 |
FIAT | 51810665 |
FIAT | 51932035 |
VAUXHALL | 95511300 |
VAUXHALL | 95514537 |
OPEL | 352515 |
OPEL | 352537 |
FIAT | 51810664 |
FIAT | 51932036 |
VAUXHALL | 95511297 |
VAUXHALL | 95514536 |
FIRST LINE | FSK6732 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 28475 |
TRW | JBU745 |
MAPCO | 33044 |
OCAP | 1215812 |
DELPHI | TD645W |
QUINTON HAZELL | EMS8348 |
OCAP | 1215765 |
FIRST LINE | FSK7049 |
RUVILLE | 985890 |
MONROE | L10827 |
TOPRAN | 207 770 |
FIRST LINE | FSK6734 |
QUINTON HAZELL | EMS8071 |
NK | 5102338 |
MOOG | FI-SB-5435 |
MEYLE | 614 610 0007 |
OCAP | 1215879 |
FORMPART | 1400087 |
BORG & BECK | BSK7049 |
SWAG | 40 92 8475 |
RTS | 017-90183 |
MOOG | FI-SB-8983 |
LEMFÖRDER | 36657 01 |
BSG | BSG 65-700-063 |
DENCKERMANN | D300302 |
SKF | VKDS 332024 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname