Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | all |
Asukoht | esisild vasakul |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Hulgaühik | Komplekt |
Väliskeerme mõõde | M14 x 1,5 |
Materjal | Alumiinium |
AUDI | 4G0 407 693J |
---|---|
AUDI | 8K0407693AF |
AUDI | 8K0407693S |
AUDI | 8K0 407 693 S S1 |
AUDI | 8KD407693C |
AUDI | 8KD 407 693 E |
AUDI | 4G0 407 693F |
AUDI | 4G0 407 693H |
AUDI | 8K0 407 693 T |
AUDI | 4G0407693D* |
AUDI | 8K0 407 693 AF S1 |
AUDI | 8KD 407 693 C S1 |
AUDI | 8KD 407 693 E S1 |
AUDI (FAW) | 8KD 407 693 C S1 |
TRW | JTC1658 |
---|---|
MAPCO | 54720 |
COMLINE | CCA1248 |
FEBEST | VWBJB-003 |
METZGER | 58092211 |
BORG & BECK | BCA7572 |
BIRTH | BR2344 |
SASIC | 7476301 |
DYS | 26-25089 |
BBR Automotive | 001-10-22435 |
SIDEM | 37352 |
TRW | JTC7852 |
KAWE | 8500 295201 |
TOPRAN | 115 701 |
OSSCA | 18158 |
vika | 44071029901 |
TALOSA | 46-02623 |
OCAP | 0394585 |
MOOG | AU-TC-10799 |
QUINTON HAZELL | QSJ3625S |
MONROE | L29B48 |
MEYLE | 116 050 0174/HD |
MAPCO | 51896 |
DELPHI | TC3658 |
LEMFÖRDER | 38966 01 |
MAPCO | 54720HPS |
RTS | 95-95991-2 |
GSP | S062261 |
FEBEST | ADAB-019 |
vika | 44981773401 |
BGA | TRC9798 |
DAYCO | DSS3800 |
QUINTON HAZELL | QSJ3832S |
DLZ | CB0163L |
MOOG | AU-WP-540522 |
SWAG | 33 10 4269 |
vika | 44981765601 |
OE Germany | 801800 |
WXQP | 361843 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname