JLM DPF täitekomplekt J02270

Keskmine
15,75 €
09.06.2025
1
11,39 €
10.06.2025
23
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Kõigil kaasaegsetel diiselmootoriga autodel on diislikütuse tahkete osakeste filter. Filter püüab mootorist kinni mittetäielikult põlenud kütuse (tahma), mis muidu satuks keskkonda. Aja jooksul muutub filter täis. Auto elektroonika tagab, et see tahm põleb kiirteesõidu ajal või siis, kui mootor on suure koormuse all. Seda nimetatakse regenereerimiseks.

Mitmed autotootjad kasutavad regenereerimisprotsessi kiirendamiseks regenereerimisvedeliku lisandit. Doseerimissüsteemi abil tagab vedelik, et diislikütuse tahkete osakeste filtris olevad tahmaosakesed hakkavad põlema madalamal temperatuuril ja see parandab diislikütuse tahkete osakeste filtri kasutusiga.

JLM-il on peaaegu kõigi tootjate regenereerimisvedelike jaoks taskukohane alternatiiv, millel on samad omadused kui originaalil. JLM DPF Refill Kiti abil saab mehaanik kiiresti ja tõhusalt täita igat tüüpi regenereerimisvedeliku reservuaare, näiteks paake ja kotte peaaegu kõigil automarkidel ja mudelitel, ilma et oleks vaja reservuaare eemaldada või asendada.

JLM DPF Refill Kit sobib peaaegu kõikidele automarkidele ja -mudelitele ning tehase diislikütuse tahkete osakeste filtritele, mis vajavad puhastamist regenereerimisvedelike abil.

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname