Asukoht | Tagasild |
---|---|
Pikkus (mm) | 1370 |
Värv | Must |
Anduritüüp | Aktiivne andur |
FIAT | 51 764 254 |
---|---|
FIAT | 51 782 787 |
FIAT | 51 801 310 |
CITROEN | 4545 H2 |
PEUGEOT | 4545 F8 |
PEUGEOT | 4545 H2 |
FIAT | 46862100 |
FIAT | 52148324 |
STANDARD AUTOMOBILE | 60446 |
STANDARD AUTOMOBILE | AB1716 |
STANDARD AUTOMOBILE | ALB420 |
STANDARD AUTOMOBILE | LAB437 |
METZGER | 0900408 |
---|---|
MEAT & DORIA | 90272 |
HOFFER | 8290272 |
KAMOKA | 1060146 |
MEAT & DORIA | 90272E |
HOFFER | 8290272E |
FISPA | 84.768A2 |
DELPHI | SS20388 |
BENDIX | 058426B |
QUINTON HAZELL | XABS725 |
NK | 292357 |
MOTAQUIP | LVAB255 |
A.B.S. | 30663 |
BREMI | 50219 |
METZGER | 0900894 |
FAE | 78170 |
FEBI BILSTEIN | 106705 |
TRISCAN | 8180 28231 |
SIDAT | 84.768 |
FISPA | 84.768 |
VEMO | V24-72-0134 |
BOSCH | 0 265 007 833 |
TRISCAN | 8180 15212 |
OPTIMAL | 06-S429 |
SWAG | 70 10 6705 |
KAWE | 8180 15212 |
SIDAT | 84.768A2 |
MAXGEAR | 20-0282 |
STELLOX | 06-65665-SX |
BIRTH | 54454 |
APEC braking | ABS1317 |
JP GROUP | 3397102400 |
AUTOFREN SEINSA | DS0171 |
DT Spare Parts | 12.40015 |
ERT | 530130 |
CAUTEX | 769360 |
VEMA | VE54454 |
AUTOTEAM | L4768 |
AUTOTEAM | L4768A2 |
Metalcaucho | 50598 |
USN | R30663 |
Metalcaucho | T450598 |
JPN | 75E9538-JPN |
APEC | ABS1317 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname