Pikkus (mm) | 260 |
---|---|
Laius (mm) | 271 |
Kõrgus (mm) | 75 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
MERCEDES-BENZ | 204 830 0018 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 204 830 0518 |
MERCEDES-BENZ | 212 830 0018 |
MERCEDES-BENZ | 212 830 0118 |
MERCEDES-BENZ | 212 830 0218 |
MERCEDES-BENZ | 212.830.03.18 |
MERCEDES-BENZ | A204 830 0018 |
MERCEDES-BENZ | A212 830 0218 |
MERCEDES-BENZ | A204 830 0518 |
MERCEDES-BENZ | A212 830 0018 |
MERCEDES-BENZ | A212 830 0118 |
MERCEDES-BENZ | A212 830 0318 |
FRAM | CFA10934 |
---|---|
TECNOCAR | EC620 |
HENGST FILTER | E2954LC01 |
HENGST FILTER | E2954LC02 |
HENGST FILTER | E2954LC03 |
FEBI BILSTEIN | 29871 |
WIX FILTERS | WP9335 |
HENGST FILTER | E2954LB03 |
MANN-FILTER | CUK 2551 |
BOSCH | 1 987 432 326 |
BOSCH | 1 987 435 001 |
BOSCH | 0 986 628 500 |
UFI | 54.163.00 |
KNECHT | LAK 413 |
BLUE PRINT | ADU172501 |
MANN-FILTER | CUK 2550 |
SOFIMA | S 4163 CA |
HENGST FILTER | E2954LC |
MANN-FILTER | FP 29 005 |
BOSCH | R 2326 |
BOSCH | 986628500 |
KNECHT | LAA1119 |
KNECHT | LAK1119 |
BOSCH | 0 986 AF4 038 |
SAKURA Automotive | CAC-53840 |
MANN-FILTER | CUK 29 005 |
PURFLUX | AHC318 |
FILTRON | K 1246A |
MECAFILTER | EKR7270 |
CoopersFiaam | PCK8278 |
ProfiPower | 4F0068C |
ProfiPower | 148-E2954LC03 |
JPN | 40F9056C-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname