Kõrgus (mm) | 158 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 46.5 |
Filtritüüp | Filterelement |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 21.5 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 21.5 |
MERCEDES-BENZ | 271 180 0009 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 271 180 0109 |
MERCEDES-BENZ | 271.184.01.25 |
MERCEDES-BENZ | 271 184 0225 |
MERCEDES-BENZ | A271 180 0009 |
MERCEDES-BENZ | A271 180 0109 |
MERCEDES-BENZ | A271 184 0125 |
MERCEDES-BENZ | A271 184 0225 |
BOSCH | P9261 |
---|---|
PURFLUX | L366 |
CHAMPION | COF100550E |
TECNOCAR | OP256 |
TEHO | 5542 |
WIX FILTERS | WL7322 |
BOSCH | 1 457 429 259 |
FRAM | CH9918ECO |
FILTRON | OE 640/8 |
ALCO FILTER | MD-337C |
BOSCH | 1 457 429 261 |
CHAMPION | XE550/606 |
UFI | 25.050.00 |
SOFIMA | S 5050 PE |
JAPANPARTS | FO-ECO061 |
MECAFILTER | ELH4346 |
PUROLATOR | L45514 |
LAUTRETTE | ELH4346 |
MOTOKOV | P963 |
ARMAFILT | OB461540 |
BOSCH | 0986AF0232 |
BOSCH | 0 986 AF1 505 |
KNECHT | OX1027 |
KNECHT | OX1027D |
KNECHT | OX1835 |
KNECHT | OX183D |
SAKURA Automotive | EO-2637 |
CHAMPION | xe550 |
KNECHT | OX 183/1D |
KNECHT | OX183/5D1 ECO |
KNECHT | OX 183/5D1 |
KNECHT | OX1080D1ECO |
MANN-FILTER | HU 514 x |
HENGST FILTER | E38H D106 |
COMLINE | EOF168 |
KNECHT | OX183/1DECO |
CoopersFiaam | FA5728ECO |
ProfiPower | 1F0123 |
ProfiPower | 148-OX183/1D |
JPN | 10F9007-JPN |
ProfiPower | 148-E38HD106 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname