Asukoht | esisild mõlemapoolselt |
---|---|
Asukoht | taga |
Asukoht | all |
Kõrgus (mm) | 49 |
Siseläbimõõt [mm] | 14 |
Välisläbimõõt [mm] | 52 |
MERCEDES-BENZ | 2E0407151L |
---|---|
VAG | 2E0407151M |
MERCEDES-BENZ | 2E0407152L |
VAG | 2E0407152M |
MERCEDES-BENZ | 906 330 4607 |
MERCEDES-BENZ | 906 330 4707 |
VAG | 2E0 407 253A |
MERCEDES-BENZ | A906 330 40 07 |
MERCEDES-BENZ | 906 330 40 07 |
MERCEDES-BENZ | 906 333 01 14 |
MERCEDES-BENZ | A 906 333 01 14 |
MERCEDES-BENZ | A906 330 4607 |
MERCEDES-BENZ | A906 330 4707 |
MERCEDES-BENZ | 906 330 4107 |
MERCEDES-BENZ | A906 330 4107 |
FEBI BILSTEIN | 31479 |
---|---|
SWAG | 10 93 1479 |
SIDEM | 850607 |
VAICO | V30-9975 |
LEMFÖRDER | 37742 01 |
NK | 5103360 |
A.B.S. | 270834 |
GSP | 517996 |
KAMOKA | 8800405 |
DENCKERMANN | D300206 |
FORTUNE LINE | FZ90682 |
PATRON | PSE10304 |
LYNXauto | C8454 |
PROFIT | 2307-0589 |
OPTIMAL | F8-7162 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.31.104 |
TOPRAN | 113 376 |
STELLOX | 84-12979-SX |
BSG | BSG 60-700-090 |
MEYLE | 114 653 0000 |
FORMPART | 1900084 |
OCAP | 1215874 |
BORG & BECK | BSK6852 |
MEYLE | 100 610 0020 |
MAPCO | 37803 |
JP GROUP | 1140206000 |
Metalcaucho | 06101 |
STC | T406101 |
DELPHI | TD856W |
MOOG | ME-SB-5620 |
RIDEX | 251T0438 |
AYD OE - Excellence | 87-09291 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname