Asukoht | üleval |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
Pikkus (mm) | 206 |
koonusemõõt (mm) | 20 |
Siseläbimõõt [mm] | 11 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Paaristoote koodid | 86117AL |
BMW | 31126776418 |
---|---|
BMW | 31126863786 |
TRW | JBJ787 |
---|---|
TRW | JTC1208 |
TRW | JBU632 |
FEBI BILSTEIN | 45294 |
OCAP | 0383234 |
BIRTH | BR1218 |
FLENNOR | FL0143-G |
MOTAQUIP | LVSA1626 |
FORTUNE LINE | FZ6727 |
FORMPART | 1209035 |
MAPCO | 37680 |
A.B.S. | 271116 |
OPTIMAL | G6-1254 |
MAPCO | 52643HPS |
VAICO | V20-0697 |
QUINTON HAZELL | QSA2641S |
A.B.S. | 211141 |
LYNXauto | C5379R |
FEBEST | BMAB-033 |
JP GROUP | 1440203500 |
PATRON | PSE10312 |
KAMOKA | 9921679 |
PATRON | PS5214R |
MONROE | L11851 |
JP GROUP | 1440203509 |
TEKNOROT | B-868 |
TOPRAN | 501 844 |
SWAG | 20 94 5294 |
TRISCAN | 8500 11851 |
LEMFÖRDER | 33840 01 |
MEYLE | 316 050 0078/HD |
MEYLE | 316 050 0079/HD |
MEYLE | 316 050 0108/HD |
DELPHI | TC2329 |
MOOG | BM-TC-8844 |
LEMFÖRDER | 31172 01 |
FEBI BILSTEIN | 36335 |
SIDEM | 21679 |
MEYLE | 316 050 0033 |
LEMFÖRDER | 37684 01 |
MONROE | L11573 |
BORG & BECK | BCA6812 |
NK | 5011560 |
TRISCAN | 8500 11573 |
SWAG | 20 93 6335 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.31.156 |
RIDEX | 273C1127 |
AYD OE - Excellence | 97-08341 |
APLUS | 19452AP |
STARLINE | 1465700 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname