Asukoht | Esisild |
---|---|
Seeria | BILSTEIN - B3 OE Replacement |
CITROEN | 5002.71 |
---|---|
CITROEN | 5002.RW |
CITROEN | 5002.RY |
CITROEN | 5002.RZ |
CITROEN | 5002.S5 |
CITROEN | 5002.SA |
SUPLEX | 07079 |
---|---|
SUPLEX | 07089 |
SUPLEX | 07090 |
LESJÖFORS | 4066712 |
LESJÖFORS | 4015653 |
LESJÖFORS | 4015654 |
LESJÖFORS | 4066785 |
LESJÖFORS | 4066789 |
KYB | RA1322 |
QUINTON HAZELL | QSS171 |
SPIDAN | 55160 |
SPIDAN | 55170 |
SPIDAN | 55171 |
RUVILLE | 896613 |
MONROE | SP2343 |
MONROE | SP2353 |
MONROE | SP2355 |
MONROE | SP2356 |
MONROE | SP2357 |
MONROE | SP2358 |
QUINTON HAZELL | QSS1171 |
TRW | JCS265 |
TRW | JCS532 |
METZGER | 2241409 |
KYB | RA1769 |
KYB | RA1770 |
KYB | RA1771 |
KYB | RA1772 |
KYB | RA1773 |
KYB | RA1774 |
KYB | RA3087 |
K+F | 871 186 00 |
K+F | 871 188 |
K+F | 871 188 00 |
K+F | 871 189 |
K+F | 871 189 00 |
K+F | 871 385 |
K+F | 871 385 00 |
K+F | 871 387 |
K+F | 871 387 00 |
K+F | 871 388 |
K+F | 871 388 00 |
K+F | 871 468 |
K+F | 871 468 00 |
K+F | 871 480 |
K+F | 871 480 00 |
K+F | 871 481 |
K+F | 871 481 00 |
KILEN | 11447 |
KILEN | 11463 |
KILEN | 21074 |
KILEN | 21078 |
KILEN | 21120 |
FAI AutoParts | SP110 |
CS Germany | 14.873.305 |
SACHS | 997 936 |
SACHS | 998 051 |
LESJÖFORS | 4015637 |
TRISCAN | 8750 2826 |
TRISCAN | 8750 2880 |
RUVILLE | 896632 |
DIEDERICHS | 9982220 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname