Asukoht | Tagasild |
---|---|
Paksus (mm) | 14 |
Laius (mm) | 121 |
Kõrgus (mm) | 42 |
Kulumisandur | ilma integreeritud kulumiskontaktita |
Pidurisüsteem | AKEBONO |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
LEXUS | 04466-78020 |
---|---|
LEXUS | 044660-E060 |
LEXUS | 04466 78 010 |
TOYOTA | 04466 10 010 |
LEXUS | 04466 48 160 |
TOYOTA | 04466-42080 |
LEXUS | 0446633220 |
TEXTAR | 2215301 |
---|---|
MINTEX | MDB3787 |
TRW | GDB4459 |
DELPHI | LP3171 |
NK | 2245115 |
ICER | 182241 |
NIPPARTS | N3612048 |
TEXTAR | 2243401 |
MINTEX | MDB3897 |
DELPHI | LP3379 |
DELPHI | LP3392 |
ICER | 182262 |
NIPPARTS | N3612049 |
BREMBO | P 83 166 |
BREMBO | P 83 160 |
BLUE PRINT | ADT342214 |
CIFAM | 822-1041-0 |
CIFAM | 822-1089-0 |
BOSCH | 0 986 494 822 |
sbs | 15012245115 |
sbs | 15012245117 |
ZIMMERMANN | 22434.145.1 |
NK | 2245117 |
HELLA PAGID | 8DB 355 025-121 |
METELLI | 22-1089-0 |
HELLA | 8DB 355 024-631 |
HELLA PAGID | 8DB 355 024-631 |
HELLA | 8DB 355 025-121 |
NK | 2245118 |
TRW | GDB2183 |
ATE | 13.0470-5693.2 |
MEYLE | 025 221 5315 |
GALFER | B1G12018302 |
BOSCH | 0 986 424 927 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3612045 |
MEYLE | 025 224 3415 |
GALFER | G1201830 |
DACO Germany | 322104 |
ASHIKA | 51-04-417 |
BENDIX | BPD1892 |
FTE | 9011221 |
REMSA | 1636 |
ROADHOUSE | 21636 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname