Jahutusribi materjal | Alumiinium |
---|---|
Radiaatori tüüp | Jahutusribid joodetud |
Täiendav tooteinfo | ilma tihendita |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma võrdsustusanumata |
Sisend-Ø (mm) | 28 |
Väljalase-Ø (mm) | 28 |
Netosügavus [mm] | 26 |
Netolaius [mm] | 388 |
Netopikkus [mm] | 380 |
Materjal veekamber (radiaator) | Plastik |
CITROEN | 1301-M6 |
---|---|
CITROEN | 1330 C0 |
CITROEN | 1330.C2 |
CITROEN | 1330.N3 |
CITROEN | 1330 N6 |
CITROEN | 1330 Q0 |
CITROEN | 1330 S1 |
CITROEN | 1330w8 |
CITROEN | 1331-TS |
CITROEN | 1331-TV |
CITROEN | 133354 |
CITROEN | 1333.65 |
CITROEN | 1333-95 |
CITROEN | 9638520280 |
CITROEN | E101K19 |
CITROEN | 1330Z3 |
CITROEN | 9674608380 |
VALEO | 732831 |
---|---|
AVA QUALITY COOLING | PE2368 |
MAGNETI MARELLI | 350213819003 |
NRF | 50430 |
AVA QUALITY COOLING | PE2293 |
KALE OTO RADYATOR | 285300 |
AUTOGAMMA | 102991 |
AVA QUALITY COOLING | CN2190 |
VAN WEZEL | 40002368 |
NRF | 50439 |
AVA QUALITY COOLING | CNA2227 |
AVA QUALITY COOLING | PE2289 |
MAGNETI MARELLI | 350213389000 |
DENSO | DRM21026 |
FRIGAIR | 0103.3050 |
FRIGAIR | 0103.3054 |
AKS DASIS | 140086N |
SCHLIECKMANN | 60402289 |
MAGNETI MARELLI | 350213819000 |
VAN WEZEL | 40002289 |
BEHR HELLA SERVICE | 8MK 376 718-621 |
MAHLE | CR 558 000S |
MAHLE | CR 556 000S |
NRF | 5496 |
MOTRIO | 8671017859 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname