Asukoht | Tagasild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
max. pikkus (mm) | 371 |
min. pikkus (mm) | 266 |
Kolvivarda läbimõõt [mm] | 12 |
Amortisaatori liik | Teleskoop-amort |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | silm üleval |
Seisutoruläbimõõt (mm) | 48 |
CITROEN | 5206-AZ |
---|---|
PEUGEOT | 5206 71 |
PEUGEOT | 5206 65 |
PEUGEOT | 5206 66 |
PEUGEOT | 520668 |
PEUGEOT | 520669 |
PEUGEOT | 5206 70 |
PEUGEOT | 520674 |
PEUGEOT | 5206 75 |
CITROEN | 5206S6 |
CITROEN | 5206 EN |
CITROEN | 5206 65 |
CITROEN | 5206 67 |
CITROEN | 5206 69 |
CITROEN | 5206 88 |
CITROEN | 5206W7 |
CITROEN | 5206W8 |
CITROEN | 11871 |
CITROEN | 11872 |
CITROEN | 11873 |
CITROEN | 15472 |
CITROEN | 1623314780 |
CITROEN | 9811401780 |
PEUGEOT | 9811401780 |
CITROEN | 9811402580 |
MONROE | 43114 |
---|---|
MONROE | E5096 |
MAGNETI MARELLI | 351555070000 |
BILSTEIN | 19-100050 |
SACHS | 312 575 |
AL-KO | 102123 |
SACHS | 312 576 |
TRW | JGT253T |
MONROE | 251038RM |
RECORD FRANCE | 334433 |
LTM | C03287 |
JAPANPARTS | MM-00146 |
JAPANPARTS | MM-00781 |
JAPANPARTS | MM-00890 |
MAGNETI MARELLI | 1555G |
SIAAM | 215544G |
KYB | 441066 |
KYB | 341102 |
KYB | 551053 |
MAGNETI MARELLI | 357383080000 |
JAPANPARTS | 9150095 |
JAPANPARTS | G00890 |
MANDO | MSS015133 |
JAPANPARTS | 8150943 |
MAGNETI MARELLI | 7383H |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname