Asukoht | Tagasild vasakul |
---|---|
Pidurisadula värv | hall |
Uus osa | |
Kaal (kg) | 1.6 |
Pidurisadula tüüp | Integreeritud seisupiduriga pidurisadul |
Täiendav tooteinfo | ilma kinnituseta |
Pidurisüsteem | LUCAS |
Kolvi läbimõõt [mm] | 38 |
Paaristoote koodid | 9298160 |
Seeria | NEOGEN |
Materjal | Alumiinium |
AUDI | 8E0615423A |
---|---|
VW | 8E0615423A |
SEAT | 8E0 615 423A |
SKODA | 8E0 615 423A |
QH Benelux | BC50611 |
---|---|
LPR | PF20709 |
EURO CAR PARTS | 133442750 |
ATE | 220545 |
MINTEX | MBC1201L |
QUINTON HAZELL | QBS4381 |
HELLA | 8AC 355 383-691 |
DRI | 4178600 |
SHAFTEC | BC8084 |
SNRA | 1375203 |
LAUBER | 77.2358 |
BOSCH | 986473225 |
TRISCAN | 8170 342350 |
TEXTAR | 38010800 |
TEXTAR | 38048100 |
TRW | BHN192E |
UBD | 54498 |
MAPCO | 4846 |
Brake ENGINEERING | CA2026 |
METZGER | 6250253 |
ELSTOCK | 86-0768 |
KAWE | 342958 |
FERODO | FCL692798 |
ZIMMERMANN | 600.3.10030 |
TRISCAN | 8170 342958 |
REMY | DC75120 |
RE-EX | 506-02318 |
VEGE | 21434303 |
BENDIX | 692798B |
FTE | RX389861A0 |
BUDWEG CALIPER | 342958 |
NK | 214769 |
A.B.S. | 521251 |
sbs | 1301214769 |
HELLA PAGID | 8AC 355 383-691 |
BOSCH | 0 986 473 225 |
ATE | 24.3384-1733.7 |
BREMBO | F 85 170 |
TRW | BHN192 |
VALEO | 9290733 |
OPTIMAL | BC-1032L |
COMLINE | CBC198L |
FTE | 9290733 |
FEBI BILSTEIN | 181142 |
FTE | RN389861A0 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname