K2 Pidurivedelik T103

Keskmine
2,48 €
02.05.2024
16
2,37 €
03.05.2024
30
2,22 €
06.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
K2 DOT 3 on kaasaegne pidurivedelik, mida kasutatakse piduri- ja sidurisüsteemides. DOT 3 pidurivedeliku keemistemperatuur ületab oluliselt nõutava temperatuuri 205 C. See tagab suurepärase kaitse korrosiooni eest ja kaitseb kummielemente. Pikendab pidurisüsteemi kasutusiga.

Segatav ja vahetatav DOT ja R3 pidurivedelikega.

Sellel on "B" ohutusmärk ja Varssavi autotranspordiinstituudi väljastatud vastavussertifikaat.

K2 DOT 3 Vastab Poolas kehtiva standardi PN-C-40005:2002, samuti Ameerika standardite FMVSS 116, DOT3, SAE J 1703 nõuetele. K2 DOT 3 pidurivedelik on mõeldud asendamiseks igat tüüpi autodes kus kasutusjuhend nõuab pidurivedeliku DOT 3 või R3 kasutamist.

Soovitatav on seda vahetada iga 2 aasta või iga 40 000 km järel. kilomeetrit läbisõitu.

Pidurivedeliku tõhusaks ja kiireks asendamiseks soovitame kasutada MASNERi pidurivedeliku vahetuskomplekti

Kasutamine:
Pidurivedeliku vahetamisel järgige sõiduki tootja soovitusi.
Lisage pidurivedeliku mahutisse vedelikku (täitke taset vastavalt paagil olevale mõõtetopsile).
Kuiv keemistemperatuur [°C] 205
Valmistaja luba SAE J 1703
Kvaliteet DOT 3
Soovituslik vahetusintervall (km) 40000
Soovituslik vahetusintervall (aastad) 2
Spetsifikatsioon DOT järgi DOT 3
Pakendi tüüp Pudel
Kaal (g) 500
Valmistaja luba FMVSS 116 DOT 3
Spetsifikatsioon PN-C-40005:2002
Seeria K2 DOT 3

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname