K2 Mootoriõlilisand T350E

Keskmine
3,43 €
09.05.2024
30
3,14 €
10.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
K2 DOKTOR CAR SPEC on välja töötatud ja toodetud kasutades uusimat "NANOTECH" tehnoloogiat. Tänu oma omadustele minimeerib see oluliselt mootori lekkeid. Suurendab õlikile paksust, aidates kaasa väiksemale õlikulule mootori intensiivse töötamise ajal. Tootel on hea vastupidavus temperatuurimuutustele ja väga kõrged määrdeparameetrid, mis on iseloomulikud sünteetilistele õlidele. Sellel on hea voolavus madalatel temperatuuridel. See tihendab mootorit, suurendab selle survet ja vähendab hõõrdumist osade vahel. See vaigistab mootori tööd ja pikendab selle eluiga. Hoiab mootori sisemuse puhtana. Eemaldab suitsu väljalasketorust.

Seda saab kasutada igat tüüpi mootorites, nii vanades kui uutes, bensiini- ja diiselmootorites. Sobib ka LPG- või CNG-ga töötavatele mootoritele. See seguneb igat tüüpi mineraal- ja sünteetiliste õlidega. Saab kasutada koos kaubamärgiga GL-5 käigukastiõlidega hammasrataste vaigistamiseks ja tihendamiseks. Soovitatav eelkõige äärmiselt rasketes oludes töötavatele mootoritele (sõit mägedes, suvise kuumuse ajal, täiskoormusega, külma mootori sage käivitamine, linnasõit). Ei sisalda kahjulikku PTFE-d

KUIDAS KASUTADA :

Mootor: olenevalt kulumisastmest kasutage 1 purki DOKTOR CAR SPEC 2 kuni 5 liitri mootoriõli jaoks.

Käigukast, tagatelg: segage DOKTOR CAR SPEC ainult kaubamärgiga GL-5 klassi õlidega, kasutades 1 purki umbes 3 liitri õli jaoks.
Pakendi tüüp Toos
Maht (ml) 443
Seeria K2 DOKTOR CAR SPEC

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname