MA PROFESSIONAL Epoksiid-kleepaine 20-B15

Keskmine
2,57 €
03.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Remondimass kahjustatud/lekkivate metallist kütusepaakide kiireks ja püsivaks parandamiseks. Pärast kõvenemist on see väga vastupidav bensiinile ja diisliõlile ning seda saab lihvida, töödelda ja värvida 60 minuti pärast. Talub regulaarset kokkupuudet temperatuuridega kuni 120°C. Lühiajaline kuni 180°C.


Kasutamine
1 Väga oluline - Puhastage remonditav koht põhjalikult roostest ja muudest mustustest, kasutades nt. metallist harja või liivapaberiga ja rasvatustage.
2 Lõigake parandusmaterjali tükk ära ja sõtke käsitsi umbes 2 minutit, segage hoolikalt, kuni saadakse ühtlane värv. Sõtkutud massi temperatuuri tõus on signaal, et kõvenemisprotsess on alanud.
3 Kandke mass kohe parandatud kohale ja seejärel purustage see põhjalikult, kattes kahjustatud koha ja selle ümbruse täielikult minimaalselt kolme sentimeetri ulatuses.
4 Esialgne kõvenemisaeg 8-12 minutit olenevalt ümbritsevast temperatuurist.
5 Kogu kõvenemisaeg 60 minutit. 180 minuti pärast saab paaki kütusega uuesti täita.
6 Remonti ei soovitata teha temperatuuril alla 5ºC, kuna kõvenemisprotsess pikeneb oluliselt.
Kütuseliik Bensiin
Kütuseliik Diisel
Pakendi tüüp Blister
Kaal (g) 56
Seeria MA PROFESSIONAL - Fuel Tank repair kit

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname