MA PROFESSIONAL Mootori sisepesu 20-B40

Keskmine
5,98 €
14.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Professionaalne preparaat sisepõlemismootorite õlisüsteemi loputamiseks, mis põhineb suure jõudlusega lahustitel, puhastusvahenditel ja määrdeainetel. Tänu spetsiaalse koostise kasutamisele lahustab preparaat tõhusalt kõva süsiniku ladestusi, ladestusi ja muud raskesti eemaldatavat mustust mootori määrdesüsteemis. Valmistab õlisüsteemi ette uue õli jaoks. Kinnijäänud ja ummistunud kolvirõngastest tulenevate kokkusurumisprobleemide korral võib preparaati (pärast süüteküünalde eemaldamist) kanda otse põlemiskambrisse ja jätta mitmeks tunniks süsihappegaasi tungimiseks ja lahustamiseks. Kinnijäänud rõngaste vabastamise tulemusena suurendab mootor silindrites survet ning parandab oluliselt selle dünaamikat ja võimsust. Toode taastab õlikanalite täisvõimsuse. Vähendab märkimisväärselt õlikulu ja suitsu väljalaskesüsteemist, vähendab kahjulikke heitgaase. Vahendit kasutatakse igat tüüpi sisepõlemismootorite jaoks. 500 ml pakendist piisab 6-liitrise õlisüsteemiga mootori väljapesemiseks. Väiksema süsteemi puhul võid kartmata kogu purgi sisu valada. Toodet tuleks ennetavalt kasutada igal mootori õlivahetusel ja remondil liigse õlikulu või kompressiooniprobleemide korral. Töö on mootorile täiesti ohutu. Väiksema süsteemi puhul võid kartmata kogu purgi sisu valada. Toodet tuleks ennetavalt kasutada igal mootori õlivahetusel ja remondil liigse õlikulu või kompressiooniprobleemide korral. Töö on mootorile täiesti ohutu. Väiksema süsteemi puhul võid kartmata kogu purgi sisu valada. Toodet tuleks ennetavalt kasutada igal mootori õlivahetusel ja remondil liigse õlikulu või kompressiooniprobleemide korral. Töö on mootorile täiesti ohutu.

Millal tuleks mootori loputust kasutada?

Ennetavalt igal õlivahetusel
Kui autoga sõidetakse peamiselt linnatsikliga
Peale teadmata hooldusajalooga kasutatud auto ostmist
Kui õlivahetuste vahel on pikad intervallid
Korrigeerivalt, kui ilmnevad järgmised sümptomid

Kui mootor põletab rohkem õli, kui see on ette nähtud
Väljalaskesüsteemist väljub tume või sinine suits
Kompressioon üksikutes silindrites on halb või varieerub oluliselt
Ma kuulen klapi koputusi
Mootori võimsuses on märgatav langus
Tühikäigul õlirõhk langeb või tõuseb
Mootori loputuse kasutamise potentsiaalne mõju/kasu

Eemaldab sadestused ja süsinikujäägid mootori kõigilt sisepindadelt
See suurendab ja/või ühtlustab survet silindrites
Suurendab õlisüsteemi efektiivsust
Puhastab ja vaigistab hüdroklapi kraanid
Kolvirõngaste vabastamise tulemusena parandab see mootori efektiivsust
Vähendab kahjulikke heitgaase


Kasutamine
1 Käivitage ja soojendage mootor
2 Mootori väljalülitamiseks
3 Keerake õli täiteava kork lahti ja valage preparaat mootorisse – 1 purk 500 ml 5-6 liitri mootoriõli kohta
4 Sulgege õlitäite kork
5 Taaskäivitage mootor ja laske sellel umbes 15–20 minutit tühikäigul töötada
6 Lülitage mootor välja, keerake õlifilter välja, tühjendage kasutatud õli loputusvahendiga
7 Paigaldage uus õlifilter ja lisage mootoriõli õige tasemeni
8 Käivitage mootor umbes 1 minut, lülitage mootor välja ja seejärel kontrollige õlitaset ja lisage sobivale tasemele.
Pakendi tüüp Toos
Maht (ml) 500
Seeria MA PROFESSIONAL - Engine Flush "Power Tec"

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname