MA PROFESSIONAL Jahutusvedelik 61-105

Keskmine
1,57 €
03.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Kõrgete tööparameetritega kasutusvalmis kaasaegne auto jahutusvedelik. Seda võib olenemata värvist segada teiste etüleenglükoolil põhinevate jahutusvedelikega. See tagab optimaalse töötemperatuuri kõikides tingimustes – ainulaadne retsept kaitseb mootorit suvel ülekuumenemise ja talvel süsteemis oleva vedeliku külmumise eest. Töötab kuni -35°C. Toode on mõeldud kasutamiseks alumiiniumist ja muudest metallisulamitest valmistatud radiaatorites. Spetsiaalne korrosioonivastaste ja rafineerivate lisandite pakett hoiab ära jahutussüsteemi korrosiooni, tagades mootori korraliku töö paljudeks aastateks.

Kasutamine
Eemaldage jahutussüsteemist vana jahutusvedelik, seejärel loputage jahutussüsteem põhjalikult puhta vee või spetsiaalse radiaatori loputusega.
Täitke süsteem uue jahutusvedelikuga kuni autotootja soovitatud tasemeni. Tavaliselt määratakse see paisupaagil.


Märkus: mootori jahutusvedeliku vahetus tuleks läbi viia vastavalt tootja hooldussoovitustele ja ainult "külma mootoriga".
Enne vedeliku vahetamist soovitame jahutussüsteemi loputada 20-A47 MA Professional RADIATOR FLUSH-iga.
Spetsifikatsioon G12
Soovituslik vahetusintervall (aastad) 5
Maht [Liiter] 1
Pakendi tüüp Pudel
temperatuurivahemik alates [°C] -35
Seeria MA PROFESSIONAL - Radiator Coolant
Värv punane
Kasutamiseks valmis +

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname