Murdemoment (Nm) | 45 |
---|---|
Ühendustehnika | M5 / 3 Nm |
Väändejõud alates [Nm] | 15 |
Väändejõud kuni [Nm] | 25 |
Koonusetõus | 63 |
Pikkus (mm) | 71 |
Keermemõõt | M12x1,25 |
Võtme suurus | 12 mm |
Voolutugevus (A) | 17 |
Hõõgküünlateostus | hõõgküülal |
Pinge [V] | 11 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 25 |
OPEL | 12 14 044 |
---|---|
OPEL | 12 14 074 |
OPEL | 12 14 317 |
OPEL | 12 14 318 |
OPEL | 12 14 324 |
BMW | 12 23 2 241 387 |
BMW | 12 23 2 241 388 |
BMW | 12 23 2 241 389 |
BMW | 12 23 9 061 354 |
RENAULT | 77 01 414 108 |
GENERAL MOTORS | 90 487 858 |
GENERAL MOTORS | 90 509 368 |
GENERAL MOTORS | 90 540 864 |
GENERAL MOTORS | 93 183 740 |
GENERAL MOTORS | 95 508 490 |
GLAS | B 44 SR |
ISKRA | 11.721.002 |
---|---|
ISKRA | 11.721.034 |
ISKRA | 11.721.086 |
ISKRA | 11.721.656 |
ISKRA | 11.721.792 |
NGK | 2237 |
NGK | 2643 |
NGK | 3219 |
NGK | 3380 |
NGK | 3473 |
NGK | 3645 |
NGK | 4356 |
NGK | 4585 |
NGK | 4950 |
NGK | 5267 |
NGK | 6305 |
NGK | 7906 |
NGK | DP1 |
NGK | D-Power 1 |
NGK | Y-902R |
NGK | Y-908R |
NGK | Y-914U |
NGK | Y-917U |
NGK | Y-920R |
NGK | Y-922R |
NGK | Y-923U |
NGK | Y-924J |
NGK | Y-924U |
NGK | Y-938R |
LUCAS ELECTRICAL | HDS 274 |
VALEO | C 106 S |
BOSCH | GLP015 |
MAGNETI MARELLI | UX 15 A |
INTERMOTOR | 80015 |
FEBI BILSTEIN | 15963 |
ACDelco | 246G |
ACDelco | 525 GG/93893065 |
VALEO | 345100 |
BOSCH | 0 250 201 027 |
BOSCH | 0 242 235 665 |
CHAMPION | CH159/002 |
VEMO | V99-14-0001 |
BOSCH | 0 250 201 937 |
ERA | 886058 |
BOSCH | 0 241 235 754 |
ERA | 887048 |
FEBI BILSTEIN | 176259 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname