Anduritüüp | Hallsensor |
---|---|
Pistikkontaktide arv | 3 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 28 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kaablita |
Pistikukatte kuju | ovaalne |
FEBI BILSTEIN | 28129 |
---|---|
MEAT & DORIA | 87332 |
MAGNETI MARELLI | 064820084010 |
FAE | 79001 |
MEAT & DORIA | 87005 |
METZGER | 903027 |
ERA | 550002 |
FAE | 79171 |
FACET | 9.0001 |
ERA | 550089 |
HELLA | 6PU 009 163-171 |
NGK | 81381 |
BOSCH | F 000 99M 006 |
BOSCH | F 000 99R 006 |
VEMO | V24-72-0021 |
CALORSTAT by Vernet | CS0146 |
ERA | 550089A |
HOFFER | 7517005 |
LUCAS ELECTRICAL | SEB1165 |
VEMO | V40-72-0406 |
HOFFER | 7517332 |
WE PARTS | 410570309 |
MAGNETI MARELLI | 064847193010 |
FACET | 9.0380 |
CALORSTAT by Vernet | CS0289 |
SIDAT | 83.201 |
TOPRAN | 207 068 |
HELLA | 6PU 009 121-331 |
BREMI | 60063 |
SIDAT | 83.122 |
HITACHI | 138181 |
VEMO | V40-72-0371 |
EPS | 1.953.380 |
MAGNETI MARELLI | 648 200 84 |
MAGNETI MARELLI | SEN 8E |
BEHR HELLA SERVICE | 6PU 009 121-331 |
EPS | 1.953.001 |
ERA | 550002A |
ERA | 550089B |
ERA | 550089HQ |
DELPHI | SS10727-12B1 |
TOPRAN | 721 688 |
BBT | CSS716 |
FISPA | 83.201 |
KW | 453 380 |
BOSCH | 0 986 280 465 |
BOSCH | 0 986 280 466 |
KW | 453 001 |
EFI Automotive | 141219 |
EFI Automotive | 141209 |
EFI Automotive | 141203 |
NTK (NGK-GROUP) | 81113 |
EFI Automotive | 147218 |
ASHUKI | 107817A |
MOTORAD | 1CS542 |
INTERMOTOR | 19047 |
INTERMOTOR | 18750 |
AUTOGAMMA | EX10351 |
NTK (NGK-GROUP) | CHN3V114 |
ASHUKI by Palidium | 107817A |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname