Kõrgus (mm) | 34 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Pidurikettajämedus [mm] | 22 |
Miinimumjämedus (mm) | 20 |
Välisläbimõõt [mm] | 266 |
Pealispind | kaetud |
Veljeaukude hulk | 4 |
Keskaugu läbimõõt (mm) | 66 |
Ø auguga kinnitus polt ratta [mm] | 108 |
VAUXHALL | 3556159 |
---|---|
OPEL | 36 37 225 |
OPEL | 1629058880 |
VAUXHALL | 1629058880 |
CITROEN | 1613191380 |
PEUGEOT | 1613191380 |
OPEL | 3556159 |
CITROEN | 16 290 588 80 |
CITROEN | 4246 W1 |
PEUGEOT | 4246 W7 |
PEUGEOT | 4249 15 |
CITROEN | 4249 16 |
CITROEN | 4249 83 |
PEUGEOT | 4249 83 |
CITROEN | 4249 G1 |
PEUGEOT | 4249 G1 |
CITROEN | E 169 141 |
PEUGEOT | E 169 141 |
PEUGEOT | 16 290 588 80 |
CITROEN | 16 188 904 80 |
PEUGEOT | 16 188 904 80 |
PEUGEOT | 1647868480 |
OPEL | 1618890480 |
VAUXHALL | 1618890480 |
BLUE PRINT | ADP154311 |
---|---|
A.B.S. | 17336 |
MAGNETI MARELLI | 360406018700 |
MAGNETI MARELLI | 360406018702 |
MAGNETI MARELLI | 360406018705 |
MAGNETI MARELLI | 361302040174 |
TOPRAN | 720 247 |
VALEO | 186695 |
VALEO | 886695 |
FEBI BILSTEIN | 21120 |
BORG & BECK | BBD4245 |
BOSCH | 0 986 478 618 |
BOSCH | 0 986 479 R63 |
BOSCH | 0 986 AB6 876 |
LEMFÖRDER | 30879 01 |
VALEO | 672641 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3300812 |
AIC | 53640 |
EGT | 410448EGT |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname