Pikkus (mm) | 175 |
---|---|
Laius (mm) | 90 |
Kõrgus (mm) | 49 |
Kuju | ristkülik |
Filtritüüp | Filterelement |
VAUXHALL | 25062199 |
---|---|
AC | PC501 |
CITROEN | 1444 K9 |
GENERAL MOTORS | 25062199 |
FORD | 5016 989 |
FORD | 5017 818 |
FORD | 5018 505 |
FIAT | 5889204 |
FIAT | 5973689 |
FIAT | 5998293 |
FIAT | 71736127 |
FORD | 860 X 9601 AGA |
FORD | 870 X 9601 BHA |
FORD | 870 X 9601 EA |
DELPHI | AF0117 |
---|---|
MAPCO | 60871 |
WIX FILTERS | WA6202 |
MULLER FILTER | PA871 |
MANN-FILTER | C 1832/1 |
LUCAS ELECTRICAL | EDA309 |
BOSCH | 1 457 432 173 |
BOSCH | 1 457 433 706 |
BOSCH | 1457433706-44N |
CHAMPION | U520 |
PUROLATOR | A17974 |
Motorcraft | EFA382 |
Motorcraft | EFA7022 |
QUINTON HAZELL | QAF471 |
UNIPART | GFE2162 |
CLEAN FILTERS | MA 125 |
SOFIMA | S 1780 A |
ALCO FILTER | MD-444 |
FILTRON | AP 040 |
PURFLUX | A757 |
TECNOCAR | A871 |
HENGST FILTER | E548L |
ALCO FILTER | MD-9444 |
MECAFILTER | FA1615 |
UNICO FILTER | AE 1750 |
BOSCH | S 2173 |
KNECHT | LX 152 |
TRISCAN | 88172314 |
DELPHI | EFA309 |
MOTIP | VFA284 |
TECNECO FILTERS | AR871PM |
OPEN PARTS | EAF3014.10 |
FRAM | CA4556 |
UFI | 30.894.00 |
MECAFILTER | ELP3276 |
COMLINE | EAF061 |
MAHLE | LX 152 |
AVS AUTOPARTS | P894 |
CoopersFiaam | PA7056 |
JAPANPARTS | FA-0224JM |
ASHIKA | FA-0224JM |
HURTH | 314 |
AP-XENERGY | X1521520 |
BREMSI | FA1388 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname