Ketivalik | Simplex |
---|---|
Ketivalik | suletud kett |
Ketilülide arv | 106 |
OE-numbri jaoks | 13506-33020 S2 |
TOYOTA | 1350633020 |
---|---|
TOYOTA | 135400N010 |
TOYOTA | 1354033020 |
TOYOTA | 135590N010 |
TOYOTA | 1355933010 |
TOYOTA | 135610N010 |
TOYOTA | 1356133020 |
TOYOTA | 9031138084 |
TOYOTA | 1352333021 |
TOYOTA | 1352133020 |
TOYOTA | 13506-33020 S2 |
TOYOTA | 13521-33020 S1 |
TOYOTA | 13523-33021 S1 |
TOYOTA | 13540-0N010 S1 |
TOYOTA | 13540-33020 S1 |
TOYOTA | 13559-0N010 S1 |
TOYOTA | 13559-33010 S1 |
TOYOTA | 13561-0N010 S1 |
TOYOTA | 13561-33020 S1 |
TOYOTA | 90311-38084 S1 |
BLUE PRINT | ADT373508 |
---|---|
FAI AutoParts | TCK67 |
BGA | TC9120K |
MAGNETI MARELLI | 341500000440 |
BGA | TC9120FK |
FARE SA | 13855 |
DAYCO | KTC1008 |
SKF | VKML 91011 |
IJS GROUP | 40-1036K |
TRICLO | 426396 |
RED-LINE | 30TO020 |
WXQP | 10496 |
BLUE PRINT | ADT37359 |
IAP QUALITY PARTS | 127-17003K |
METZGER | 7490044 |
iwis Motorsysteme | 59402 |
ESEN SKV | 21SKV228 |
ESEN SKV | 21SKV229 |
MOVIS | AST89100K |
MOVIS | AST8917K |
ESEN SKV | 21SKV215 |
MEC-DIESEL | 520998 |
MOVIS | AST89120K |
MOVIS | AST8913K |
SONOVA | MKC00025 |
SONOVA | MKC00097 |
SONOVA | MKC00341 |
GOOM | TCK-0018 |
JPN | 70R2003-JPN |
MEC-DIESEL | 380014 |
MEC-DIESEL | 385788 |
JPN | 90R2006-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname