tootjanumbri jaoks | F-554766.XX |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 17 |
Välisläbimõõt [mm] | 59 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kattega |
Ribide arv | 6 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
CITROEN | 16 064 30480 |
---|---|
CITROEN | 1609842580 |
FORD | 1874991 |
FORD | 1 874 992 |
CITROEN | 5705EA* |
CITROEN | 9677608580 |
FORD | BK2T10300DB |
FORD | CC1T10300BD |
CITROEN | 5702L5 |
CITROEN | 96 749 875-80 |
FIAT | 7736 6957 |
FORD | 1581844 |
FORD | 1745661 |
FORD | 1747017 |
FORD | 1768612 |
FORD | 1797966 |
FIAT | 77364082 |
FIAT | 9674987580 |
PEUGEOT | 9674987580 |
FORD | BK2T10300BB |
FORD | BK2T10300DA |
FORD | CC1T10300BB |
FORD | CC1T10300BC |
FORD | 1404791 |
FORD | 1581843 |
FORD | 1747021 |
FORD | 2073237 |
FORD | 6C1T10300BA |
FORD | 6C1T10300BB |
FORD | 6C1T10300BC |
FORD | 6C1T-10300-BD |
FIAT | 9658144680 |
FIAT | 9659918080 |
FORD | AC1T10300BB |
PEUGEOT | 5705EA* |
PEUGEOT | 16 064 274 80 |
PEUGEOT | 16 064 304 80 |
PEUGEOT | 16 098 425 80 |
PEUGEOT | 5702 L5 |
PEUGEOT | 96 776 085 80 |
FORD | 1712779 |
FIAT | 9676143580 |
CITROEN | 96 761 435 80 |
PEUGEOT | 96 761 435 80 |
FORD | AC1T 10300 BA |
CITROEN | 1606427480 |
FIAT | 96 7886 7980 |
Schaeffler INA | 535 0160 10 |
---|---|
EUROREPAR | 1638094880 |
HELLA | 9XU 358 038-841 |
TRISCAN | 8641 284007 |
CONTINENTAL CTAM | AP9048 |
DAYCO | ALP2481 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname