Kaal (kg) | 0.09 |
---|---|
Pikkus (mm) | 235 |
SEAT | 1K0 611 775 |
---|---|
SKODA | 1K0 611 775 |
VW | 1K0 611 775 |
AUDI | 1K0 611 775 |
SKODA | 1K0 611 775A |
VW | 1K0 611 775A |
SEAT | 1K0.611.775A |
AUDI | 1K0 611 775A |
VW | 1K0 611 775 B |
SEAT | 1K0.611.775B |
AUDI | 1K0611775B |
SKODA | 1K0611775B |
VW | 1K0 611 775C |
VW | 3C0 611 775 |
AUDI | 3C0 611 775 |
SKODA | 3C0611775 |
VW | 3C0 611 775 A |
AUDI | 3C0 611 775 A |
SEAT | 3C0 611 775 A |
SKODA | 3C0 611 775 A |
AUDI | 1K0 611 775C |
SEAT | 1K0 611 775C |
SKODA | 1K0 611 775C |
ATE | 330872 |
---|---|
TEXTAR | 40015900 |
QUINTON HAZELL | BFH5528 |
FEBI BILSTEIN | 23156 |
TRW | PHA457 |
TRW | PHA486 |
DELPHI | LH6544 |
METZGER | 4110359 |
NK | 8547103 |
CORTECO | 19033594 |
CEF | 512307 |
KAWE | 512307 |
BOSCH | 1 987 476 284 |
FTE | 235E.653E.1 |
BENDIX | 172668B |
sbs | 13308547103 |
HELLA | 8AH 355 461-091 |
BORG & BECK | BBH6914 |
HELLA PAGID | 8AH 355 461-091 |
JURID | 172668J |
GIRLING | 9001486 |
ATE | 24.5204-0233.3 |
OJD (QUICK BRAKE) | 22.315 |
MEYLE | 100 611 0073 |
A.B.S. | SL 5577 |
SASIC | 6606009 |
BOSCH | 1 987 476 101 |
FERODO | FHY2608 |
TRISCAN | 8150 29234 |
ATE | 83.7849-0231.3 |
BREMBO | T 85 111 |
NUOVA TECNODELTA | TF1610 |
COFLE | 92.BH.VK002 |
ASHUKI | PAL3-0091 |
ASHUKI by Palidium | PAL3-0091 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname