Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Kinnitusaukude vahe (mm) | 60 |
Täitevedelik | Pidurivedelik |
Kaal (kg) | 1.26 |
Ava läbimõõt [mm] | 9 |
Keermemõõt | M10x1 |
Materjal | Hall malm |
Pidurisüsteem | TRW |
Käik [mm] | 37 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 23.8 |
Ühenduste arv | 2 |
VW | 4A0.611.019A |
---|---|
VW | 4A0.611.019D |
VW | 4A0.611.021A |
VW | 4A0.611.021D |
AUDI | 4A0611019A |
AUDI | 4A0611019D |
AUDI | 4A0611021A |
AUDI | 4A0611021D |
PAGID | 80219 |
---|---|
VALEO | 402078 |
JAPCAR | 225087 |
Brake ENGINEERING | MC1874 |
PEX | 2.23.304 |
ROADHOUSE | 1023.21 |
ATE | 27.2100-0109.3 |
EURO CAR PARTS | 132 44 0508 |
BOSCH | 986480832 |
METELLI | 50259 |
ATE | 010384 |
ATE | 24.2123-1602.3 |
BOSCH | 0 986 480 832 |
TEXTAR | 33048600 |
BENDIX | 132866B |
MAGNETI MARELLI | 360219130200 |
TRW | 32066421 |
TRW | 32066574 |
TRW | 32066628 |
TRW | PMK103 |
BREMBO | M 85 011 |
FERODO | FHM683 |
FTE | H23958.0.1 |
TRISCAN | 8130 29139 |
DELPHI | LM30046 |
METZGER | 202-259 |
METELLI | 05-0259 |
NK | 824758 |
A.B.S. | 51907X |
LPR | 1874 |
TRUSTING | PF222 |
Brake ENGINEERING | MC1443BE |
GIRLING | 4007103 |
KAWE | B1874 |
CIFAM | 202-259 |
NUOVA TECNODELTA | 5275 |
HELLA | 8AM 355 503-581 |
HELLA PAGID | 8AM 355 503-581 |
JURID | 132865J |
fri.tech. | PF222 |
AKRON-MALÒ | 89109 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname