Avamisrõhk klapp (bar) | 1 |
---|---|
Soovitatava eritööriista tootenumber | LS 6/2 |
Kõrgus (mm) | 77 |
Keermemõõt | M20x1.5 |
Välisläbimõõt [mm] | 66 |
Filtritüüp | Keeratav filter |
Täiendav tooteinfo 2 | koos ühe tagasijooksu sulgurklapiga |
Tihendusrõnga välisläbimõõt [mm] | 65 |
Tihendusrõnga siseläbimõõt [mm] | 55 |
HYUNDAI | 26300-02502 |
---|---|
KIA | 26300-02502 |
HYUNDAI | 26300-02503 |
KIA | 26300-02503 |
HYUNDAI | 26300-03000 |
KIA | 26300-03000 |
KIA | 26300-03001 |
HYUNDAI | 26300-03001 |
HYUNDAI | S2630 003001 |
MAHLE FILTER | OC 1052 |
---|---|
LAUTRETTE | ELH 4440 |
BOSCH | F 026 407 142-42Y |
MAHLE FILTER | OC 1225 |
WIX FILTERS | WL7520 |
GUD FILTERS | Z 580 |
NIPPARTS | N1310511 |
MANN-FILTER | W 7023 |
BOSCH | F 026 407 142 |
AUTOMEGA | 1800437 |
CHAMPION | COF100679S |
KOLBENSCHMIDT | 50014733 |
MULLER FILTER | FO647 |
MAGNETI MARELLI | 153071762454 |
MOTAQUIP | LVFL793 |
AMC Filter | HO-637 |
MAHLE | OC 1225 |
MAHLE | OC 1052 |
BOSCH | 0 986 AF0 356 |
AMC Filter | HO-647 |
FILTRON | OP 595/2 |
PURFLUX | LS301 |
MAHLE | OC 1636 |
MAHLE | OC 576/2 |
KOLBENSCHMIDT | 4733-OS |
BOSCH | 0 986 B00 067 |
MAGNETI MARELLI | 71762454 |
MFILTER | TF 6564 |
Dr!ve+ | DP1110.11.0150 |
EUROREPAR | 1656301980 |
JPN | 10F0312-JPN |
FEBI BILSTEIN | 184441 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname