Avamisrõhk klapp (bar) | 0.2 |
---|---|
Pikkus (mm) | 184 |
Laius (mm) | 164 |
Kõrgus (mm) | 21 |
Siseläbimõõt [mm] | 26 |
Filtritüüp | Filterelement |
Täiendav tooteinfo 2 | õlivannitihendiga |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
MERCEDES-BENZ | 126 270 02 98 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 126 277 02 95 |
MERCEDES-BENZ | 201 271 03 80 |
MERCEDES-BENZ | A 126 270 02 98 |
MERCEDES-BENZ | A 126 277 02 95 |
MERCEDES-BENZ | A 201 271 03 80 |
MAHLE FILTER | HX 46/1 |
---|---|
VAICO | 30-0454 |
ACDelco | AC 6116 E |
FEBI BILSTEIN | 8888 |
ELRING | 457.400 |
MAHLE FILTER | HX 46 D2 |
FEBI BILSTEIN | 8900 |
MEYLE | 014 027 2014 |
SCT Germany | SG 1000 |
MEAT & DORIA | 21012 |
VAICO | V30-0454 |
ALCO FILTER | TR-007 |
MEYLE | 014 027 2005 |
SCT Germany | SG 1004 |
ELRING | 446.530 |
MEYLE | 014 027 2104 |
MAHLE | HX 46D2 |
ASHIKA | FTA117 |
JAPANPARTS | FT025 |
JAPANPARTS | FT117 |
MAHLE | HX461 |
HENGST FILTER | EG953H D499 |
MAHLE | HX 46/1D |
SCT - MANNOL | SG 1000 |
SCT - MANNOL | SG 1004 |
HENGST FILTER | EG953H D553 |
MEYLE | 014 135 1600/SK |
at autoteile germany | AT30027 |
MEYLE | 014 135 1600/XK |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1350861 |
JAPANPARTS | FT025JM |
VAICO | V30-4755 |
VAICO | V30-4755-BEK |
VAICO | V30-4755-XXL |
VAICO | V30-4756 |
VAICO | V30-4756-BEK |
VAICO | V30-4756-XXL |
JAPANPARTS | FT117JM |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname