Pikkus (mm) | 215 |
---|---|
Laius (mm) | 272 |
vasak/paremroolimine | parempoolse roolimise jaoks |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Kõrgus (mm) | 57 |
Asukoht | kindalaeka all |
Kõrge efektiivsusega versioon aktiivsöega (toote nr) | FP 2939/1 |
Paigaldusaeg [min] | 12 |
VAG | 1K2 819 653 |
---|---|
VAG | 1K2 819 653 A |
VAG | 1K2 819 653 B |
AUTOMEGA | 1800503 |
---|---|
TECNOCAR | EC672 |
VALEO | 715665 |
VALEO | 983186C |
MAHLE FILTER | LAK 181/1 |
CHAMPION | CCF0303R |
UNIPART | GFE 3089 |
DENSO | DCF053K |
FEBI BILSTEIN | 105791 |
FEBI BILSTEIN | 43457 |
CORTECO | 80000602 |
CORTECO | CC1298 |
WIX FILTERS | WP9359 |
MICRONAIR | MC572 |
ACDelco | PUK 1085 E |
ACDelco | PUK 1177 E |
3F QUALITY | 611R |
COMLINE | EKF388A |
MULLER FILTER | FK118R |
MANN-FILTER | CUK 2939/1 |
BOSCH | 1 987 432 597 |
HENGST FILTER | E998LC-R |
HENGST FILTER | E998LC01 |
MEYLE | 112 320 0019 |
CORTECO | MC572 |
JP GROUP | 1128104309 |
BLUE PRINT | ADV182534 |
MOTAQUIP | LVCF501 |
FILTRON | K 1211A |
BLUE PRINT | ADV182506 |
QUINTON HAZELL | QFC0084 |
SCT Germany | SAK166/1 |
UNICO FILTER | ACK 2130 |
MANN-FILTER | FP 2939/1 |
PURFLUX | AHC378 |
FRAM | CFA11486 |
CoopersFiaam | PCK8348 |
SWAG | 30 10 5791 |
VEMO | V10-31-0002 |
MAHLE | LAK 181/1 |
MANN-FILTER | FP-V02 |
CoopersFiaam | PCK8348 |
UFI | 54.376.00 |
SCT - MANNOL | SAK166/1 |
MAHLE | LAK 181/1 P |
SOFIMA | S 4376 CA |
Dr!ve+ | DP1110.12.0175 |
FIL FILTER | HCK 7124 A |
K&N Filters | DVF5071 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname