Pikkus (mm) | 268 |
---|---|
Laius (mm) | 192 |
Kõrgus (mm) | 30 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Baasversioon (toote nr) | CU 2672 |
Asukoht | Reisijapoolne mootoriruum, veepaagi kaane all |
Paigaldusaeg [min] | 15 |
VAG | 3A0 091 800 |
---|
AUTOMEGA | 1800500 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 09466 |
AKS DASIS | 831020N |
MAPCO | 66212 |
COOPERS | ACE 104 |
VEMO | 10-30-1016 |
MULLER FILTER | FC216 |
BOSCH | R2313 |
MAHLE FILTER | LAK 44 |
CHAMPION | CCF0019C |
MAGNETI MARELLI | BCF 317 |
DENSO | DCF229K |
AKS DASIS | 830206N |
NUOVA INNOCENTI | CAF 7741 |
MAPCO | 67203 |
CORTECO | 21651968 |
CORTECO | CC1023 |
LAUTRETTE | EKR 7036 |
WIX FILTERS | WP6891 |
MICRONAIR | MC589 |
VEMO | 10-31-1016 |
A.L. FILTER | ALC-6437/1 |
KOLBENSCHMIDT | 727-ACC |
ZAFFO | 373 |
ACDelco | PUK 1026 E |
3F QUALITY | 417 |
BIG FILTER | GB-9807/C |
MISFAT | HB127C |
MANN-FILTER | CU 2672 |
MANN-FILTER | CUK 2672 |
CLEAN FILTERS | NC2083CA |
PURFLUX | AHC136 |
BOSCH | 1 987 431 313 |
BOSCH | 1 987 432 313 |
HENGST FILTER | E921LC |
FILTRON | K 1045A |
KOLBENSCHMIDT | 50013727 |
BOSCH | 0 986 BF0 709 |
MEYLE | 112 320 0014 |
TECNECO FILTERS | CK9414C |
BOSCH | F 00E 369 813 |
VEMO | V10-31-1016 |
QUINTON HAZELL | QFC0074 |
JP GROUP | 1128101709 |
VEMO | V10-30-1016 |
ALCO FILTER | MS-6108C |
SCT Germany | SAK 192 |
FIL FILTER | HCK 7033 |
CHAMP | CAF 7741 |
MAHLE | LAK 44 |
MFILTER | K 931C |
CORTECO | MC589 |
SCT - MANNOL | SAK 192 |
Dr!ve+ | DP1110.12.0309 |
FREUDENBERG | 2165 1968 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname