Pikkus (mm) | 251 |
---|---|
Laius (mm) | 182 |
Kõrgus (mm) | 20 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Baasversioon (toote nr) | CU 2620 |
Asukoht | Juhipoolne sõitjateruum |
Kõrge efektiivsusega versioon aktiivsöega (toote nr) | FP 2620 |
Paigaldusaeg [min] | 24 |
RENAULT | 27 27 708 40R |
---|---|
RENAULT | 27 27 746 58R |
RENAULT | 27 89 1JY 10A |
AUTOMEGA | 1800038 |
---|---|
CORTECO | CP1336 |
MULLER FILTER | FC397 |
BOSCH | 0 986 AF5 724 |
MAHLE FILTER | LAK 469 |
MAGNETI MARELLI | BCF 282 |
CORTECO | 80001188 |
CORTECO | CC1336 |
LAUTRETTE | EKR 7244 |
A.L. FILTER | ALC-5396 |
A.L. FILTER | ALC-6542/13 |
ZAFFO | 580 |
SCT Germany | SAK 354 |
MEAT & DORIA | 17500K |
MANN-FILTER | CUK 2620 |
CLEAN FILTERS | NC2368CA |
MANN-FILTER | CU 2620 |
UFI | 54.233.00 |
MANN-FILTER | FP 2620 |
VEMO | V46-31-1014 |
MEYLE | 16-12 320 0018 |
MOTAQUIP | LVCF528 |
BOSCH | 1 987 435 529 |
BOSCH | 0 986 AF5 889 |
MAGNETI MARELLI | 350203062820 |
OPEN PARTS | CAF2223.11 |
HENGST FILTER | E3983LC |
SOFIMA | S 4233 CA |
MISFAT | HB308C |
MAHLE | LAK 469 |
TECNECO FILTERS | CK2620C |
FEBI BILSTEIN | 174257 |
SCT - MANNOL | SAK 354 |
MAHLE | LAK 871P |
BLUE PRINT | ADBP250026 |
QUINTON HAZELL | QFC0463 |
MFILTER | K 9129C |
EUROREPAR | 1640550080 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname