Pikkus (mm) | 230 |
---|---|
Laius (mm) | 215 |
Kõrgus (mm) | 30 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Asukoht | kindalaeka taga |
Paigaldusaeg [min] | 5 |
TOYOTA | 08974-00840-00 |
---|---|
TOYOTA | 87139-50030 |
TOYOTA | 87139-YZZ01 |
TOYOTA | 88508-22050 |
TOYOTA | 87139-YZZ27 |
VIC | AC-102E |
---|---|
BOSCH | R2319 |
MAHLE FILTER | LAK 294 |
AKS DASIS | 830264N |
CORTECO | CC1296 |
LAUTRETTE | EKR 7222 |
MICRONAIR | CF052 |
MICRONAIR | MC556 |
VEMO | V70-30-0010 |
VIC | AC-106 |
VIC | AC-106E |
ZAFFO | 490 |
ZAFFO | 490F |
HOFFER | 8300317 |
BLUE PRINT | ADT32506 |
IPS Parts | ICF-3206 |
AMC Filter | TC-1016 |
BOSCH | F 00E 369 738 |
JAPANPARTS | J FAA-TY4 |
NIPPARTS | J1342009 |
MANN-FILTER | CUK 2246 |
VALEO | 715641 |
BOSCH | 1 987 431 960 |
BOSCH | 1 987 432 319 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1342009 |
CORTECO | 80000165 |
WIX FILTERS | 24893 |
AMC Filter | TC-1016C |
JAPANPARTS | FAA-TY4 |
ALCO FILTER | MS-6512C |
ASHIKA | 21-TY-TY4 |
MEAT & DORIA | 17059K |
MEAT & DORIA | 17317 |
COMLINE | EKF348A |
MULLER FILTER | FC290 |
BOSCH | 0 986 AF5 844 |
FILTRON | K 1411A |
MISFAT | HB289C |
PURFLUX | AHC590 |
MAHLE | LAK 294 |
MEYLE | 30-12 320 0001 |
FRAM | CFA10562 |
CORTECO | MC556 |
CoopersFiaam | PCK8542 |
EUROREPAR | 1686260880 |
MAHLE | LAK 537 P |
JPN | 40F2022-JPN |
Dr!ve+ | DP1110.12.0308 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname