Pikkus (mm) | 250 |
---|---|
Laius (mm) | 182 |
Kõrgus (mm) | 20 |
Filtritüüp | Tahkete osakeste filter |
Versioon aktiivsöega (toote nr) | CUK 2620 |
Asukoht | Juhipoolne sõitjateruum |
Kõrge efektiivsusega versioon aktiivsöega (toote nr) | FP 2620 |
Paigaldusaeg [min] | 24 |
RENAULT | 27 89 1JY 15A |
---|
AUTOMEGA | 1800464 |
---|---|
MAXGEAR | KF-6407 |
VALEO | 715667 |
VALEO | 715724 |
BOSCH | 0 986 AF5 267 |
MAHLE FILTER | LA 469 |
MAHLE FILTER | LA 871 |
MAHLE FILTER | LAK 871 |
TECNOCAR | E493 |
DELPHI | KF10015 |
CORTECO | 80001187 |
CORTECO | CP1336 |
SOFIMA | S 3176 C |
SOFIMA | S 3225 C1 |
LAUTRETTE | ELR 7244 |
WIX FILTERS | WP2004 |
MICRONAIR | PF056 |
MEAT & DORIA | 17511 |
COMLINE | EKF387 |
CoopersFiaam | PC8228 |
MULLER FILTER | FC397 |
MANN-FILTER | CUK 2620 |
MANN-FILTER | CU 2620 |
BOSCH | 1 987 435 075 |
FILTRON | K 1252 |
MANN-FILTER | FP 2620 |
CLEAN FILTERS | NC2368 |
BLUE PRINT | ADR162504 |
ALCO FILTER | MS-6407 |
VEMO | V46-30-1069 |
QUINTON HAZELL | QFC0281 |
BOSCH | 0 986 AF5 575 |
MOTAQUIP | LVCF630 |
MFILTER | K 9129 |
MISFAT | HB308 |
OPEN PARTS | CAF2223.11 |
MEYLE | 16-12 319 0018 |
PURFLUX | AH274 |
FRAM | CF10528 |
CHAMPION | CCF0153 |
MAHLE | LA 469 |
EUROREPAR | 1640600580 |
CoopersFiaam | PC8228 |
FEBI BILSTEIN | 108990 |
CHAMPION | CCF0072-01/C01 |
DELPHI | KF10039E |
MAHLE | LA 871 |
MAHLE | LAK 871 |
Dr!ve+ | DP1110.12.0146 |
EUROREPAR | 1640543980 |
EUROREPAR | 1686258180 |
EUROREPAR | 1684679980 |
SF-FILTER | SKL 47143 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname