Kõrgus (mm) | 80 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 266 |
Välisläbimõõt [mm] | 374 |
Filtritüüp | Filterelement |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 246 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 266 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 138 |
MERCEDES-BENZ | 001 094 89 04 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 002 094 62 04 |
FORD | 5018 033 |
FORD | 870 X 9601 ABA |
MERCEDES-BENZ | A 001 094 89 04 |
MERCEDES-BENZ | A 002 094 62 04 |
JP GROUP | 1318603609 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QFA0096 |
KNECHT | AG 134 |
KNECHT | AG 245 |
PURFLUX | A646 |
PURFLUX | A947 |
MAHLE FILTER | LX 86 |
PUROLATOR | A 67462 |
PUROLATOR | AF 3462 |
PUROLATOR | PM 1712 |
FRAM | CA4272 |
TECNOCAR | A401 |
HENGST FILTER | E800L |
Motorcraft | EFA 280 |
Motorcraft | EFA 450 |
QUINTON HAZELL | QAF 372 |
UNIPART | GFE 2194 |
Monark | 30 780 145 |
DELPHI | AF0466 |
NUOVA INNOCENTI | AF 535 |
P.B.R. | AI-3739 |
COOPERS | AG 259 |
COOPERS | AG 538 |
LAUTRETTE | EL 3728 |
TJ FILTERS | B 372 |
WIX FILTERS | WA6027 |
VAICO | 30-0816 |
VAICO | V30-0816 |
FILTRAK | A 549 |
GUD FILTERS | AG 686 |
KOLBENSCHMIDT | 072-AR |
ACDelco | PC 2513 E |
SCT Germany | SB 574 |
CROSLAND FILTERS | 9016 |
FIL FILTER | HPU 4378 |
LUBERFINER | AF 535 |
MOTAQUIP | VFA 693 |
MOTAQUIP | VFA 718 |
MULLER FILTER | PA401 |
BOSCH | 1 457 429 996 |
BOSCH | 1 457 429 081 |
CLEAN FILTERS | MA 377 |
ALCO FILTER | MD-5012 |
HENGST FILTER | E800L01 |
KOLBENSCHMIDT | 50013072 |
TECNECO FILTERS | AR401PMR |
FILTRON | AE 345/1 |
MEYLE | 012 094 0013 |
CHAMP | AF 535 |
MAHLE | LX 86 |
SCT - MANNOL | SB 574 |
SF-FILTER | SL 6405 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname