Liigendläbimõõt kastipoolne (mm) | 79 |
---|---|
Pikkus (mm) | 900 |
Keermemõõt | M10x1.5 |
Välishambumine ratta pool | 36 |
Rõngastihendi läbimõõt (mm) | 56 |
FORD | 1 306 777 |
---|---|
FORD | 1310250 |
FORD | 1 420 577 |
FORD | 1 450 574 |
FORD | 1 474 431 |
FORD | 1 474 807 |
FORD | 1 567 824 |
FORD | 1 682 435 |
FORD | 1 686 113 |
FORD | 1707965 |
FORD | 1 726 946 |
FORD | 1 784 752 |
FORD | 1798100 |
FORD | 3M513B4-36BAG |
FORD | 1 324 168 |
FORD | 4M51 3B436 JE |
FORD | 1 431 161 |
FORD | 4M51 3B436 JF |
FORD | 4M51 3B436 JD |
FORD | RM4M51-3B436-J1F |
FORD | 3M513 B436 BAF |
FORD | 3M513 B436 BAE |
FORD | 3M513 B436 BAC |
FORD | RM4M51-3B436-JB |
FORD | 1 510 274 |
FORD | 4M513B436JA |
FORD | 3M513B436BAD |
FORD | 4M513B436JB |
FORD | 4M513B436JC |
FORD | 9M513B436BA |
FORD | RM9M513B436B2B |
STELLOX | 158 1984-SX |
---|---|
LÖBRO | 305104 |
GSP | 218358 |
SPIDAN | 24845 |
GENERAL RICAMBI | FO3286 |
DA SILVA | 6504T |
SNRA | F2181 |
EAI | T68412 |
SKF | VKJC 8690 |
SKF | VKJC 5769 |
SHAFTEC | FO189R |
SERA | FO181 |
MAXGEAR | 49-1725 |
METELLI | 15-1777 |
ERA Benelux | DA11572 |
METELLI | 17-0885 |
LPR | DS52568 |
AUTEX | 831360 |
MAXGEAR | 49-1802 |
IPD | 33-2518 |
RIDEX | 13D0178 |
SNR | OJK52.008 |
SNR | DK52.013 |
BORG & BECK | BDS1099 |
FEBI BILSTEIN | 183336 |
SHAFTEC | FO189RSF |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname