Pikkus (mm) | 145 |
---|---|
Keermemõõt | M20X1,5 |
Välishambumine ratta pool | 21 |
Sisehambumus rattapool | 30 |
Rõngastihendi läbimõõt (mm) | 52.2 |
RENAULT | 7700111364 |
---|---|
RENAULT | 7700110484 |
LÖBRO | 303228 |
---|---|
GSP | 850004 |
SNR | OJK55.034 |
GENERAL RICAMBI | RE1091 |
GENERAL RICAMBI | RE1091K |
SNR | OJK55.030 |
SPIDAN | 21061 |
EAI | CV22343A2K |
SKF | VKJA 5354 |
RUVILLE | 75512S |
VAICO | V46-0471 |
METZGER | 7110154 |
OPTIMAL | CW-2992 |
AUTEX | 820725 |
TRISCAN | 8540 25120 |
JAPKO | 62172 |
MAXGEAR | 49-0201 |
SERCORE | 21451 |
SKF | VKJA 5762 |
DENCKERMANN | C120221 |
STELLOX | 150 1378-SX |
SNRA | JH22343A2K |
ASHIKA | 62-01-172 |
SERA | JH22343A2K |
JP GROUP | 4343300110 |
Schaeffler FAG | 771 0390 30 |
FRIESEN | FVJ0026 |
AUTOTEAM | G400599 |
METELLI | 15-1378 |
MEYLE | 16-14 498 0032 |
CIFAM | 607-378 |
DA SILVA | J3570 |
LPR | KRN477 |
OPEN PARTS | CVJ5365.10 |
QUINTON HAZELL | QVJ1400 |
NK | 513914 |
GLO | 3570K |
COMLINE | ECV221 |
JAPANPARTS | GI-172 |
KAVO PARTS | CV-6537 |
IPD | 31-2612 |
RCA FRANCE | RV14 |
SKF | VKJA 41117 A |
DRIVELINK | 4039A |
ZETA-ERRE | RE 27 |
Dr!ve+ | 40-0599 |
FAST | FT25517K |
DEPA | JR0720 |
SERCORE | 30451 |
RIDEX | 5J0056 |
AISIN | OCJRE-7002 |
FRECCIA | CVJ13-1132 |
FEBI BILSTEIN | 185933 |
JAPANPARTS | GI172JM |
STELLOX | 150 2081-SX |
ABAKUS | 141-04-020 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname