Liigendläbimõõt kastipoolne (mm) | 108 |
---|---|
Pikkus (mm) | 536 |
Keermemõõt | M16x1.5 |
Välishambumine ratta pool | 38 |
Rõngastihendi läbimõõt (mm) | 60 |
AUDI | 701 407 271 M |
---|---|
SEAT | 701 407 271 M |
SKODA | 701 407 271 M |
VW | 701 407 271M |
AUDI | 701 407 271 N |
SEAT | 701 407 271 N |
SKODA | 701 407 271 N |
AUDI | 701407449FX |
SEAT | 701407449FX |
SKODA | 701407449FX |
VW | 701 407 449 FX |
AUDI | 701407451X |
SEAT | 701407451X |
SKODA | 701407451X |
VW | 701 407 451X |
VW | JZW 407 449 FX |
VW | JZW 407 449 HX |
VAG | 701 407 271M |
VAG | 701 407 449FX |
VAG | 701 407 451X |
AUDI | JZW407449HX |
SEAT | JZW407449HX |
SKODA | JZW407449HX |
VW | 701 407 271N |
QUINTON HAZELL | T5001 |
---|---|
LÖBRO | 303167 |
GSP | 261003 |
DA SILVA | 9236T |
SPIDAN | 21025 |
GENERAL RICAMBI | WW3312 |
SNRA | V1414 |
EAI | T78159 |
LPR | DS51135 |
AUTEX | 831765 |
SKF | VKJC 5158 |
SKF | VKJC 5159 |
SHAFTEC | VW152LR |
MEYLE | 100 498 0149 |
SERA | VW414 |
METELLI | 17-0605 |
ERA Benelux | DA65624 |
METELLI | 17-0755 |
OPTIMAL | DS-3510 |
JP GROUP | 1143101300 |
AUTOTEAM | G301001 |
STELLOX | 158 1571-SX |
TrakMotive | 30-1001 |
IPD | 33-1989 |
Dr!ve+ | 30-1001 |
SNR | DK54.027 |
IPD | 33-2513 |
RIDEX | 13D0006 |
BORG & BECK | BDS1046 |
Technika | 67159 |
FEBI BILSTEIN | 183170 |
SHAFTEC | VW152LRSF |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname