Liigendläbimõõt kastipoolne (mm) | 79 |
---|---|
Pikkus (mm) | 660 |
Keermemõõt | M20x1.5 |
Välishambumine ratta pool | 23 |
Rõngastihendi läbimõõt (mm) | 49 |
DACIA | 60 01 548 718 |
---|---|
RENAULT | 8200 261 840 |
RENAULT | 8200411381 |
RENAULT | 8200 440 187 |
RENAULT | 8200 499 585 |
RENAULT | 8200 511 225 |
RENAULT | 8200 559 377 |
DACIA | 82 00 618 501 |
RENAULT | 77 11 368 512 |
RENAULT | 77 11 497 150 |
RENAULT | 82 00 511 220 |
RENAULT | 82 00 618 501 |
GSP | 850092 |
---|---|
LÖBRO | 304733 |
GSP | 250353 |
EAI | T49267 |
SPIDAN | 24460 |
GENERAL RICAMBI | RE3374 |
DA SILVA | 4521T |
SNRA | R1152 |
SERCORE | 121372 |
RCA FRANCE | R914AN |
SHAFTEC | R308L |
SKF | VKJC 5992 |
MEYLE | 16-14 498 0026 |
OPTIMAL | DS-4200 |
LPR | DS52217 |
SKF | VKJC 5985 |
JAPKO | 62035 |
SERA | TR152 |
AUTEX | 830365 |
ERA Benelux | DA20748 |
SERCORE | 221372 |
METELLI | 15-1502 |
METELLI | 17-0904 |
TrakMotive | 30-0339 |
ASHIKA | 62-00-035 |
METELLI | 15-1501 |
GSP | 899085 |
MEYLE | 16-14 498 0025 |
JAPANPARTS | GI-035 |
AUTOTEAM | G300339 |
Technika | 38267 |
MASTER-SPORT | 304733SETMS |
Dr!ve+ | 30-0339 |
RIDEX | 13D0219 |
MAXGEAR | 49-0912 |
FEBI BILSTEIN | 184379 |
MASTER-SPORT GERMANY | 304733-SET-MS |
JAPANPARTS | GI035JM |
SHAFTEC | R308LSF |
DA SILVA | JC4521 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname