Liigendläbimõõt kastipoolne (mm) | 79 |
---|---|
Pikkus (mm) | 900 |
Keermemõõt | M20x1.5 |
Välishambumine ratta pool | 23 |
Rõngastihendi läbimõõt (mm) | 49 |
RENAULT | 7711 497 417 |
---|---|
RENAULT | 8200 261 841 |
RENAULT | 8200 270 510 |
RENAULT | 8200 358 168 |
RENAULT | 8200 455 157 |
RENAULT | 8200 460 992 |
DACIA | 82 00 499 586 |
RENAULT | 8200 499 586 |
DACIA | 8200618111 |
RENAULT | 8200 618 111 |
RENAULT | 82 01 055 673 |
RENAULT | 60 01 548 720 |
RENAULT | 82 00 358 164 |
LÖBRO | 304710 |
---|---|
GSP | 250354 |
GSP | 850092 |
SPIDAN | 24398 |
DA SILVA | 4518T |
SNRA | R1153 |
SERCORE | 121373 |
SNR | DK55.093 |
SERCORE | 221373 |
SKF | VKJC 5991 |
EAI | T49268 |
LPR | DS52255 |
IPD | 33-2142 |
AUTEX | 831091 |
SKF | VKJC 6046 |
MEYLE | 16-14 498 0026 |
SHAFTEC | R308R |
OPTIMAL | DS-4045 |
JAPKO | 62035 |
SERA | TR153 |
AUTOTEAM | G300338 |
METELLI | 15-1502 |
METELLI | 17-0908 |
RCA FRANCE | R915AN |
TrakMotive | 30-0338 |
ASHIKA | 62-00-035 |
METELLI | 15-1501 |
ERA Benelux | DA20750 |
GSP | 899085 |
MEYLE | 16-14 498 0025 |
JAPANPARTS | GI-035 |
MASTER-SPORT | 304710-SET-MS |
MAXGEAR | 49-0913 |
Dr!ve+ | 30-0338 |
RIDEX | 13D0433 |
Technika | 38268 |
FEBI BILSTEIN | 182884 |
FEBI BILSTEIN | 184379 |
MASTER-SPORT GERMANY | 304710-SET-MS |
JAPANPARTS | GI035JM |
SHAFTEC | R308RSF |
SNR | RDK55213 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname