Tootenumber | K0700570 |
---|
FORD | 1832131 |
---|---|
VOLVO | 30 747 762 |
VOLVO | 30784428 |
VOLVO | 31 333 449 |
FORD | 5277057 |
SKODA | 5C1955425 |
VAUXHALL | 5C1955425 |
VW | 5C1 955 425 |
VW | 5NB 998 002 |
BMW | 61612219147 |
AUDI | 8J1 955 425 A |
MERCEDES-BENZ | 1718202500 |
MERCEDES-BENZ | 4158200045 |
MERCEDES-BENZ | 2048201400 |
VOLVO | 30 699 848 |
RENAULT | 28 89 004 64R |
MERCEDES-BENZ | 171 820 06 45 |
CITROEN | 1611346580 |
PEUGEOT | 1611346580 |
RENAULT | 7701068753 |
SEAT | 5NB 998 002 |
MERCEDES-BENZ | 204 820 38 00 |
RENAULT | 288901088R |
BMW (BRILLIANCE) | 61612219147 |
VOLVO ASIA | 30784428 |
DACIA | 288901088R |
BOSCH | AP 22 U |
---|---|
BOSCH | 3 397 007 408 |
BOSCH | 3 397 118 969 |
BOSCH | 3 397 009 798 |
BOSCH | 3 397 118 931 |
BOSCH | 3 397 007 420 |
BOSCH | 3 397 007 290 |
BOSCH | 3 397 014 095 |
BOSCH | 3 397 014 173 |
BOSCH | 3 397 014 118 |
BOSCH | 3 397 118 972 |
BOSCH | A408S |
BOSCH | 3 397 007 424 |
BOSCH | 3 397 118 962 |
BOSCH | 3 397 007 225 |
BOSCH | 3 397 014 244 |
BOSCH | 3 397 014 317 |
VALEO | 578508 |
BOSCH | 3 397 006 835 |
CHAMPION | AFL55 |
CHAMPION | AFL55/B01 |
EUROREPAR | 1623233180 |
SWF | 262208 |
BOSCH | AP 550 U |
BOSCH | 3 397 006 949 |
CHAMPION | EF55/B01 |
CHAMPION | DXL55B01 |
CHAMPION | AFL5550A/C02 |
CHAMPION | AFL5548G/C02 |
VALEO | 744066 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname