Pikkus (mm) | 252 |
---|---|
Laius (mm) | 222 |
Kõrgus (mm) | 32 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
SEAT | 2Q0 819 653 |
---|---|
VW | 2Q0819653 |
AUDI | 2Q0 819 653 |
SKODA | 2Q0 819 653 |
AUDI | 2Q0819669 |
SEAT | 2Q0819669 |
SKODA | 2Q0819669 |
VW | 2Q0819669 |
HENGST FILTER | E4981LC |
---|---|
MAPCO | 67210 |
CORTECO | 49402330 |
MOTAQUIP | LVCF694 |
FILTRON | K 1388A |
WIX FILTERS | WP2171 |
BLUE PRINT | ADV182532 |
WILMINK GROUP | WG1903571 |
TECNECO FILTERS | CK1253C |
MANN-FILTER | CUK 26 021 |
FEBI BILSTEIN | 104811 |
UFI | 54.314.00 |
QUINTON HAZELL | QFC0459 |
COMLINE | EKF440A |
MEYLE | 112 320 0026 |
TOPRAN | 117 999 |
MECAFILTER | EKR7370 |
MISFAT | HB372C |
BOSCH | 1 987 435 596 |
PURFLUX | AHC730 |
FRAM | CFA12402 |
MAGNETI MARELLI | 350208066600 |
MAGNETI MARELLI | 350208066630 |
KNECHT | LAK 816 |
LUCAS ELECTRICAL | LFCP334 |
KNECHT | LAO 816 |
ASHUKI | PAL2-4387 |
MAGNETI MARELLI | 154072486637 |
BORG & BECK | BFC1335 |
CLEAN FILTERS | NC2431CA |
AUTOMEGA | 246785510 |
HOFFER | 17592 |
OPEN PARTS | CAF2354.11 |
KLAXCAR FRANCE | FC370z |
MAXGEAR | 26-1953 |
MAXGEAR | 26-1972 |
Borsehung | B10534 |
WILMINK GROUP | WG2043260 |
WILMINK GROUP | WG2223698 |
FI.BA | CF-274/C |
DIAMAX | DP4392 |
SogefiPro | PCK8571 |
MULLER MITTELTAL | FK515 |
SIDAT | 993 |
ASHUKI by Palidium | PAL2-4387 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname