Asukoht | Tagasild mõlemapoolselt |
---|---|
Pikkus (mm) | 135.5 |
Kaal (kg) | 0.294 |
Väliskeere 2 [mm] | M10x1,25 |
Väliskeere 1 [mm] | M12x1,25 |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
TOYOTA | 488300R010 |
---|---|
TOYOTA | 48830 42 020 |
TOYOTA | 48830 42 021 |
TOYOTA | 48830 42 022 |
FEBI BILSTEIN | 31558 |
---|---|
BENDIX | 042670B |
QH Benelux | QLS3630S |
OPTIMAL | G7-1276 |
MAPCO | 52366HPS |
ORIGINAL IMPERIUM | 72119 |
SWAG | 81 93 1558 |
CTR | CLT-115 |
IR | 56-01699 |
FEDERAL MOGUL | K750257 |
FEBI BILSTEIN | 42984 |
DELPHI | TC2628 |
MOOG | TO-LS-6581 |
SIDEM | 45368 |
MEYLE | 30-16 060 0004 |
FIRST LINE | FDL6972 |
QUINTON HAZELL | QLS3630S |
SWAG | 81 94 2984 |
MONROE | L13631 |
OPTIMAL | G7-1248 |
MAPCO | 51367 |
CORTECO | 49398792 |
OCAP | 0503095 |
KAVO PARTS | SLS-9081 |
555 | SL-T225 |
555 | SL-T225-B |
555 | SL-T225-M |
GSP | S050441 |
COMLINE | CSL7194 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4892061 |
TALOSA | 50-01477 |
CTR | CLT-95 |
ACKOJA | A70-1211 |
TOPRAN | 600 352 |
SKF | VKDS 941006 |
Schaeffler FAG | 818 0415 10 |
555 | SL-T226-B |
ACKOJA | A70-1216 |
MANDO | MSC015274 |
CTR | CL0615K |
NK | 5114545 |
MDR | GSP-S050441 |
WILMINK GROUP | WG2037012 |
JIKIU | BLK21008 |
JIKIU | LS21225 |
DLZ | SL0792 |
DAYCO | DSS1381 |
GSP | 31558 |
CTR Srl | CL0615K |
CTR Srl | CLT115 |
CTR Srl | CLT95 |
NAKATA | N99621 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname