Jämedus/Tugevus 1 (mm) | 17 |
---|---|
Laius (mm) | 194 |
Kõrgus 1 (mm) | 74 |
AUDI | 8W0 698 151N |
---|---|
AUDI | 4M0 698 151AA |
AUDI | 8W0 698 151R |
AUDI | 4M0 698 151AM |
AUDI | 4K0 698 151 |
VAG | 4M0 698 151AM |
AUDI | 4M0 698 151BD |
VW | 4M0 698 151 AN |
AUDI | 4KE698151F |
AUDI | 4K0 698 151C |
VW | 4M0 698 151AP |
VW | 4M0 698 151H |
VW | 4M0 698 151T |
VW | 4M0 698 151AJ |
VW | 8W0698151AN |
AUDI | 4K0698151AA |
AUDI | 4K0698151P |
AUDI | 4K0698151S |
AUDI | 4KE698151H |
AUDI | 4KE698151J |
AUDI | 4M0698151BK |
AUDI | 83A698151 |
AUDI | 83A698151B |
AUDI | 8W0698151BD |
AUDI | 8W0698151BE |
AUDI | 4K0 698 151 T |
AUDI | 4M0 698 151 BH |
AUDI | 8W0698151BJ |
TEXTAR | 2586101 |
---|---|
TRW | GDB2190 |
FERODO | FDB4967 |
DELPHI | LP3272 |
DELPHI | LP3302 |
ICER | 182254 |
JURATEK | JCP8163 |
BREMBO | P 85 165 |
PAGID | T2437 |
BORG & BECK | BBP2595 |
A.B.S. | 35125 |
EUROBRAKE | 55022247139 |
ZIMMERMANN | 25861.170.2 |
ATE | 13.0460-5678.2 |
COMLINE | ADB02443 |
MINTEX | MDB83760 |
FEBI BILSTEIN | 171413 |
Brake ENGINEERING | PA2326 |
APEC braking | PAD2162 |
APEC braking | PAD2162B |
FREMAX | FBP-1396 |
BLUE PRINT | ADBP420024 |
FTE | BL2969A1 |
BRAKE FIT | PD3841 |
NAPA | PBP7515 |
BETTAPARTS | PLU2418 |
NAPA | PBP7875 |
NAP | NP3009 |
NAPA | NBP1638 |
APEC | PAD2162 |
APEC | PAD2162B |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname