Kõrgus (mm) | 35 |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 12 |
Minimaalne paksus [mm] | 10 |
Välisläbimõõt [mm] | 239 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 65 |
Pidurisüsteem | ATE |
AUDI | 171615301V |
---|---|
VW | 171615301V |
SEAT | 3256153012 |
AUDI | 839 615 300 |
AUDI | 839 615 301E |
AUDI | ZBA 615 301 |
VW | 325 615 301 2 |
AUDI | 325 615 301 2 |
SEAT | 171 615 301 V |
SKODA | 325 615 301 2 |
SKODA | 171 615 301 V |
AUDI | 171 615 301 |
VW | 171 615 301 |
SEAT | 171 615 301 |
VW | 175 615 301 |
SEAT | 321 615 301 |
VW | 321 615 301 |
AUDI | 321 615 301 |
VW | 839 615 301 |
AUDI | 839 615 301 |
SEAT | 839 615 301 |
ROADHOUSE | 6088.01 |
---|---|
ACDelco | AC2 037D |
OPEN PARTS | BDA1574.10 |
KWP | 102853 |
CIFAM | 800-053 |
INTERBRAKE | VW051P |
INTERBRAKE | VW441P |
VILLAR | 628.0152 |
URPA | 1.01.039 |
VALEO | 186245 |
BOSCH | 0 986 478 011 |
TEXTAR | 92010600 |
JURID | 561141J |
MINTEX | MDC198 |
QUINTON HAZELL | BDC1046 |
FERODO | DDF103 |
FTE | BS1046 |
DELPHI | BG2116 |
BRECO | BS 7177 |
LPR | V2051P |
Brake ENGINEERING | DI841771 |
BREMBO | 08.4177.10 |
BRADI | 1.5805.1.4 |
METELLI | 23-0053 |
REMSA | 6088.01 |
CAR | 142.710 |
PILENGA | 5152 |
FREMAX | BD-3300 |
APEC braking | DSK197 |
APEC | DSK197 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname