Keermemõõt | 10 x 1 |
---|---|
Pidurisüsteem | Bosch |
Kolvi läbimõõt [mm] | 19.05 |
Materjal | Alumiinium |
OPEL | 4701545 |
---|---|
OPEL | 4701634 |
OPEL | 4708 604 |
SUZUKI | 53401-62J00-000 |
SUZUKI | 5340162J01000 |
SUZUKI | 53401T62J10 |
LANCIA | 77362617 |
OPEL | 93 193 435 |
OPEL | 95516391 |
OPEL | 95521081 |
SUZUKI | 5340162J11000 |
SUZUKI | 5340162J11 |
SUZUKI | 43401 62J 00 |
SUZUKI | 53401 62J 00 |
SUZUKI | 53401 62J 01 |
SUZUKI | 53401 62J 10 |
SUZUKI | 53401 T62 J0 |
BENDIX | 212420B |
---|---|
TRW | BWD316 |
FERODO | FHW4093 |
DELPHI | LW90057 |
NK | 805212 |
LPR | 4098 |
TRUSTING | CF776 |
TRUSTING | CF808 |
NIPPARTS | N3238045 |
GIRLING | 5004100 |
GIRLING | 5004316 |
NUOVA TECNODELTA | 3035 |
BOSCH | 0 204 116 601 |
METELLI | 04-0875 |
CIFAM | 101-875 |
FTE | R190017.3.1 |
QUINTON HAZELL | BWC3819 |
JURID | 212420J |
BREMBO | A 12 361 |
MGA | C1984 |
fri.tech. | CF808 |
FIRST LINE | FBW1867 |
PAGID | 72394 |
BOSCH | F 026 002 601 |
MAGNETI MARELLI | BSW0466 |
MINTEX | MWC1049 |
OPEN PARTS | FWC3046.00 |
MOTAQUIP | VWC914 |
fri.tech. | CF776 |
OPEN PARTS | FWC3027.00 |
FIRST LINE | BBW1867 |
TRW | BWD100 |
BLUE PRINT | ADK84459 |
ATE | 24.3219-1756.3 |
AKRON-MALÒ | 90213 |
APEC braking | BCY1527 |
VALEO | 9210081 |
APEC braking | BWC8241 |
NAPA | NCY1010 |
APEC braking | BWC8212 |
APEC | BCY1527 |
APEC | BWC8212 |
APEC | BWC8241 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname