Kinnitusaukude vahe (mm) | 32 |
---|---|
Keermemõõt | 10 x 1 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 15.87 |
Materjal | Malm |
FORD | 116229 |
---|---|
SAIPA | 500546 |
MAZDA | D00114610A |
MAZDA | D001 26 610 |
MAZDA | NX01-26-610 |
MAZDA | MX0126610 |
MAZDA | D00126610A |
MAZDA | D00126610B |
MAZDA | D00126610C |
KIA | MDX0126610A |
TOYOTA | 47550 25 011 |
TOYOTA | 47550 29 085 |
TOYOTA | 47550 29 215 |
TOYOTA | 47550 69 055 |
TOYOTA | 47550 69 085 |
KIA | 0K770 51065 |
KIA | 0K788 51060 |
KIA | E8BZ2 261A |
KIA | E8BZ2 261B |
KIA | F0BZ2 261A |
KIA | KK150 26610 |
KIA | MDX01 26610 |
BENDIX | 214072B |
---|---|
FERODO | FHW4110 |
NK | 803230 |
LPR | 4763 |
TRUSTING | CF302 |
GIRLING | 5002147 |
NUOVA TECNODELTA | 3965 |
FTE | R15041.2.1 |
BOSCH | 0 986 475 755 |
BOSCH | 0 986 475 840 |
ASHIKA | 67-03-399 |
NIPPARTS | J3230301 |
JAPKO | 67K04 |
Brake ENGINEERING | WC1625BE |
DELPHI | LW61019 |
JAPANPARTS | CS-399 |
fri.tech. | CF302 |
JAPKO | 67399 |
FIRST LINE | FBW 1544 |
UNIPART | GWC1948 |
TRW | 74969376 |
BREMBO | A 12 241 |
EIS | EW155312 |
VILLAR | 623.5095 |
PAGID | 72179 |
MINTEX | MWC1455 |
TRW | BWN147 |
METELLI | 04-0514 |
JAPANPARTS | CS-K04 |
ASHIKA | 67-K0-004 |
CIFAM | 101-514 |
WAGNER | F116229 |
FIRST LINE | DW557 |
QUINTON HAZELL | BWC3620 |
BLUE PRINT | ADM54439 |
TRW | BWB147 |
VALEO | 9210030 |
APEC braking | BCY1206 |
APEC | BCY1206 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname