Kõrgus (mm) | 35.3 |
---|---|
Piduriketta liik | sisemine õhutus |
Piduriketta paksus [mm] | 20 |
Minimaalne paksus [mm] | 18 |
Välisläbimõõt [mm] | 247 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 55 |
CITROEN | 00004246J0 |
---|---|
PEUGEOT | 00004246J0 |
CITROEN | 1618862380 |
CITROEN | 42460 |
CITROEN | 4246.F0 |
CITROEN | 4249,54 |
CITROEN | 435120H010 |
PEUGEOT | 435120H010 |
CITROEN | E 169 256 |
PEUGEOT | E 169 256 |
BYD | LK3501124 |
CITROEN | 16 138 198 80 |
PEUGEOT | 4246 F0 |
CITROEN | 4246 J0 |
PEUGEOT | 4246 J0 |
PEUGEOT | 4249 54 |
CITROEN | 4249 55 |
CITROEN | 4249 94 |
CITROEN | 16 306 331 80 |
TOYOTA | 43512 0H 010 |
TOYOTA | 43512 0H 020 |
NK | 2045102 |
---|---|
BREMBO | 09.9928.11 |
METELLI | 23-0834 |
ROADHOUSE | 61003.10 |
JAPANPARTS | DI-269 |
ACDelco | AC2766D |
BRECO | BS 8626 |
INTERBRAKE | CR451V |
OPEN PARTS | BDA2228.20 |
CIFAM | 800-834 |
CAR | 142.1123 |
VALEO | 197047 |
BOSCH | 0 986 479 239 |
MINTEX | MDC1733 |
FERODO | DDF1527 |
DELPHI | BG3976 |
LPR | C1004V |
Brake ENGINEERING | DI956496 |
sbs | 18152045102 |
JURID | 562311J |
BREMBO | 09.9928.14 |
PILENGA | V097 |
QUINTON HAZELL | BDC5518 |
REMSA | 61003.10 |
EUROBRAKE | 58152045102 |
FREMAX | BD-4700 |
APEC braking | DSK2411 |
APEC | DSK2411 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname