Pikkus (mm) | 458 |
---|---|
Keermemõõt 1 | F10X1 |
Keermemõõt 2 | 10 |
TOYOTA | 9094702726 |
---|---|
TOYOTA | 9094702727 |
TOYOTA | 90080 94 068 |
TOYOTA | 90947 02 659 |
TOYOTA | 90947 02 798 |
TOYOTA | 90947 02 910 |
TOYOTA | 90947 02 911 |
QUINTON HAZELL | BFH4863 |
---|---|
TRW | PHD706 |
CORTECO | 19030530 |
CORTECO | 19032294 |
CORTECO | 19032948 |
NIPPARTS | J3702111 |
sbs | 1330854539 |
PEX | 58.921 |
OJD (QUICK BRAKE) | 50.977 |
A.B.S. | SL 4078 |
A.B.S. | SL 4116 |
MAGNETI MARELLI | 600000107340 |
OPTIMAL | BSL-1016 |
OPTIMAL | BSL-458 |
Brake ENGINEERING | BH778149 |
PAGID | 70749 |
HELLA PAGID | 8AH 355 466-431 |
TEXTAR | 40068500 |
TRISCAN | 8150 13134 |
PEX | 50977 |
DELPHI | LH6573 |
METZGER | 4112200 |
NK | 854539 |
NK | 854542 |
CEF | 511440 |
BLUE PRINT | ADT353258 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3702073 |
BREMBO | T 83 016 |
DELPHI | LH6546 |
LPR | 6T47499 |
BORG & BECK | BBH7240 |
BOSCH | 1 987 476 255 |
JURID | 172674J |
BENDIX | 172674B |
TRW | PHD691 |
FERODO | FHY3048 |
GIRLING | 9004691 |
MAGNETI MARELLI | 440019032948 |
FTE | 441E.865E.1.2 |
FIRST LINE | FBH7240 |
MGA | F5497 |
REMSA | 1904.48 |
JAPANPARTS | TF-2058 |
FIRST LINE | FBH7229 |
HELLA | 8AH 355 466-431 |
AKRON-MALÒ | 8960 |
APEC braking | HOS3531 |
WINKLER | TA765 |
APEC | HOS3531 |
FORMA | 2621765 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname