Paksus (mm) | 18.8 |
---|---|
Laius (mm) | 138.8 |
Kõrgus (mm) | 71.7 |
Kulumisandurite arv [silla lõikes] | 2 |
Pidurisüsteem | Bendix |
FORD | 1 074 972 |
---|---|
FORD | 1 134 159 |
FORD | 6 197 739 |
FORD | 7 018 203 |
VALEO | 598037 |
---|---|
BENDIX | 571746B |
TRW | GDB1080 |
FERODO | FSL701 |
FERODO | FVR701 |
FTE | BL1324A1 |
COMLINE | ADB0924 |
JURATEK | JCP701 |
BOSCH | 0 986 460 962 |
REMSA | 0392.00 |
LPR | 05P482 |
BOSCH | 0 986 494 287 |
BOSCH | 0 986 494 289 |
BOSCH | 0 986 495 112 |
TRUSTING | 202.0 |
METELLI | 22-0195-0 |
ABEX | T6404 |
VALEO | 540558 |
HP (ZEBRA) | 2804 |
PAGID | T0390 |
ROADHOUSE | 2392.00 |
ACDelco | AC486481D |
Brake ENGINEERING | PA706 |
JURID | 571746J |
UNIPART | GBP764 |
SIMER | 514 |
CIFAM | 822-195-0 |
EFI | EDB701 |
MINTEX | MDB1559 |
QUINTON HAZELL | BP594 |
FERODO | FDB701 |
MAGNETI MARELLI | 363916060270 |
AKEBONO | AN-4378K |
AKEBONO | AN-4378KE |
FOMAR Friction | FO 486481 |
EUROREPAR | 1617282080 |
FIRST LINE | FBP1150 |
fri.tech. | 202.0 |
E.T.F. | 12-0549 |
JURID | 2841461 |
DURON | BDP701 |
WOKING | 3820 |
FREN-J | 3358 |
CHASE | P797 |
MOPROD | MDP 1124 |
DELPHI | LP767 |
ICER | 140897 |
ATE | 13.0460-3959.2 |
BRAKEWORLD | BW474 |
APEC braking | PAD729 |
ROULUNDS BRAKING | 51486481 |
FORMA | 444 |
BETTAPARTS | BDP2911 |
VECO | VA513 |
EUROFRICTION | EDP526 |
ABTEX | ABP701 |
APEC | PAD729 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname