Paksus (mm) | 12 |
---|---|
Laius (mm) | 109 |
Kõrgus (mm) | 49 |
Pidurisüsteem | Bendix |
FIAT | 5 888 545 |
---|---|
LANCIA | 791 864 |
FIAT | 791 864 |
LANCIA | 792.699 |
FIAT | 8 220 30 73 |
FIAT | 8 230 30 76 |
LANCIA | 8 230 30 76 |
FIAT | 8 231 56 03 |
LANCIA | 823.156.03 |
LANCIA | 5888545 |
FIAT | 791873 |
LANCIA | 791873 |
FIAT | 792699 |
FIAT | 793485 |
LANCIA | 793485 |
LANCIA | 794080 |
FIAT | 794080 |
LANCIA | 82203073 |
VALEO | 598094 |
---|---|
PAGID | T0659 |
JURID | 571301J |
TEXTAR | 2029301 |
REMSA | 0021.40 |
ROADHOUSE | 2021.40 |
LPR | 05P106 |
METELLI | 22-0035-0 |
HP (ZEBRA) | 2241 |
BOSCH | 0 986 462 931 |
Brake ENGINEERING | PA415 |
SIMER | 160 |
UNIPART | GBP633 |
TRUSTING | 065.0 |
BENDIX | 333827 |
MOTAQUIP | VBP428 |
CIFAM | 822-035-0 |
JURID | 2841121 |
P.B.R. | DB102 |
EFI | EDB114 |
WOKING | 3032 |
FREN-J | 3011 |
FIRST LINE | FBP1416 |
GALFER | 20143391 |
GALFER | 20179391 |
MOPROD | MDP 456 |
MINTEX | MDB1088 |
DELPHI | LP464 |
TRW | GDB155 |
FERODO | FDB102 |
ICER | 180218 |
QUINTON HAZELL | BP402 |
E.T.F. | 12-0074 |
fri.tech. | 065.0 |
BENDIX | 571301B |
APEC braking | PAD286 |
BRAKEWORLD | BW263 |
VECO | VA299 |
ACDelco | AC058106D |
FORMA | 89 |
BETTAPARTS | BDP102 |
BRAKEWORLD | BW065 |
EUROFRICTION | EDP274 |
EUROFRICTION | EDP306 |
ABTEX | ABP102 |
APEC | PAD286 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname